Lindafa Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Var jo bare for å finne ut hvor langt på vei jeg er da.. Ble ca 5 uker.. Litt over men han sa vi kunne si 5 så hade vi en dato Var ikke stort å se men.. *hihi* et lite frø på 3mm.. Men godt å se at det v ar noe der.. Så nå bare håper jeg den holder seg gooodt fast og kommer ut til mamma´n sin om noen måneder
Venter på lilletulla Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hei du! Jeg var også på Ul på Volvat i dag. Ca 5+2 hos oss.. Vi trodde vi var ca 5+4, men det stemte ikke. Var du fornøyd med han du var hos?! Det var jeg:) Veldig flink og forklarte hva en så og kunne forvente å se. Hva fikk du se på ULèn...? Han fant en liten spire, og mente han kunne skimte en plommesekk, men var ikke sikkert... Ble nesten mer urolig liksom jeg, men det kommer nok av at jeg ha mistet 2 ganger tidligere... Vi kniper igjen, og ber spirene holde seg der inne og kommer ut i februar! Ikke før!!!!!!! Tok blodprøver i dag og skal ta igjen på søndag på sammen sted, for å sjekke hcg nivået mitt. Håper så inderlig jeg får en god beskjed på tirsdag!!! Føler det skal være vår tur nå! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå