Rabiat Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hadde en lengere diskusjon med kollega i dag? Har gjengitt den her: http://thomasl-mannogfar.blogspot.com/2009/06/nar-menn-grater.html Er det noen jenter som har tanker om det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Det kommer jo helt ann på da. Hadde han gråtet fordi vi fikk barn, jeg var gravid eller fordi han fridde og jeg sa ja. så hadde det jo vært sjarmerende. men om det var pga en fotballkamp eller noe i den duren så hadde jeg funnet det ganske not hot
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hadde mannen begynt å gråte i et bryllupp, da hadde jeg dødd av flauhetVil helst ikke ha en overfølsom mann. Leser mange ganger her inne at det og det var så trist i Frustrerte Fruer (noe vi ikke ser) og griner når hoverpersoner i tvserier dør. Vi er ikke helt slikt, selv om vi kan vise følelser, men vi er ikke overfølsomme.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har en hard mann sånn sett, og skulle gjerne ønske han viste litt mer følelser. Men, det henger jo sammen med personligheten hans også da )........men, jeg ser det kommer med årene. Når vi blei sammen for 6 år sida var han steinhard, nå blir han blank i øynene og rørt mye lettere enn før. Syns det er positivt jeg. Menn i min familie er flinke på å vise følelser, så jeg er vant med det og liker det best. En storgråter kunne sikkert blitt mye, men de trur jeg ikke det er mange av )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har en mjuk mann. Det er turn off, men det er det jeg trenger. Det jeg egentlig vil ha vet jeg ikke er bra for meg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Følsom er turn on , overfølsom er turn off. Har vært med en slik mann som begynner å grine for omtrent allt. Sorry men frytelig slitsomt med en mann som begynner å grine om du er sint på han, og det blir umulig å ta opp noe som helst på en saklig måte. men det forholdet lære meg hva mange menn sliter med og jeg gjør mitt beste for å ikke være sånn. Men er ikke lett åvære den perfekte mann, man skal være macho, den tøffe beskytteren, emn samtidig ikke på noen måte over the hill så det blir nedlatende mot kvinner. Han skal være følsom og tørre å gråte men bare når det passer oss jenter. Han skal være romantisk, men ikke la det bli for klissete for da er han ingen mann. Og om de bytter fra en kjæreste til en annen så har den nye mest sansynlig helt egene grenser for hva som er bra med disse tingene. :-) Glad jeg ikke er mann.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil ha en følsom mann, men ikke en som griner når vi krangler. Det er forbeholdt meg.. He he. Jeg griner av alt og ingenting kan det virke som. Men vil heller ha en som gråter litt for mye, enn en mann som er iskald og som snur ryggen til meg. Min mann kan få tårer i øynene når han tenker på hvor høyt han elsker meg og det synes jeg er fabelaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå