togutter Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Vi skal kjøpe oss ny"gammel" bil, jeg syns denne bilen ser fin ut.. Er det noen som har den som kan dele sine erfaringer:)?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Vi har en 2001 utgave av den. Og er super fornøyd - ikke vært noe tull med den i det hele tatt. Baggasjeplassen er super, god plass. Var på ferie i fjor i Danmark. Reiste med en annen familie, dem hadde med det samme som oss og måtte ha takboks (kjørte golf stv) mens vi fikk plass til alt bak. God å kjøre er den også.
Annma78 Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Vi har saab 9-5 st vogn og det er den beste bilen jeg har hatt,må forøvrig selge den nå,da vi må skaffe oss 6 seter istedet,men kan absolutt anbefales på det sterkeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå