Gå til innhold

Jeg synes sambo grisekjører!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han følger aldri fartsgrensen, må alltid ligge over.

Han hater å ha biler foran seg, så han skal kjøre forbi ALLE!

Når vi er på langtur til mine foreldre (ganske ofte), ligger han konstant i 120 km/t på landeveien hvor det er 80 km/t.

Jeg synes dette er et helvete! Han kjører tross alt med meg og våre to små barn i bilen.

Jeg har sagt fra til han 1000 ganger, men han mener jeg er overhysterisk! Til slutt blir jo jeg også "fartsblind" og synes det er ok å ligge i 120.

Men når jeg tenker ordentlig etter, synes jeg IKKE dette er ålreit i det hele tatt!!!!

Hvordan skal jeg få det inn i hodet hans at han ikke får kjøre så fort med meg og barna i bilen??????? Uten at han slenger tilbake at jeg er oversbeskyttende og overhysterisk????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nekte å bli med på tur. Du kan si at du vil kjøre. Du kan melde ham til politiet. Du kan ta det opp med han på en rolig og fornuftig måte når dere ikke sitter i bilen (da blir det ofte ikke tatt like seriøst). Du kan si at hvis dere kræsjer i den farta så er sjangsen stor for at dere dør alle sammen. Eller du kan si at hvis han synes det er så kjedelig å kjøre bil at han må grisekjøre med hele familien i bilen, og til tross for at samboer sier i fra, så kan jo du og barna ta bilen og sette han på tog eller buss.

Jeg er i alle fall helt enig med deg, jeg hadde aldri i livet funnet meg i å sitte på med en som kjører så fort når vi har barna i bilen. Jeg er absolutt ikke hysterisk eller noen sinke på veien jeg heller, men 120 er drøyt synes jeg. Personlig ligger jeg ikke mer enn 10 over på gode veier, når jeg har barna i bilen.

Skrevet

Takk!!!!

Han får meg nesten til å tro at jeg er den eneste i verden som synes han grisekjører. Men jeg er sikker på at 90 % av alle de andre bilene på veien er enig med meg!

Jeg er som deg, kan ligge 10 over.

HI

Skrevet

Du kan nevn for han at jeg mistet min beste venn i bilulykke for 3 dager siden. Kjørte for fort. Så nå er hans 2 barn uten pappa... :(

Skrevet

Spør han om han ikke har respekt for deg! Synes rett og slett det var veldig respektøst av han!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...