Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Ja da ja da ja da.. det var meg.. det var meg den overvektige som handlet i dag, jeg handlet, smør, ost, matfløte og pasta. ville bare si fra før noen rakk å si det!! men jeg kjøpte ikke billigmerker da.....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Når du kjper sånt ræl kan du likegjerne kjøpe det billig. Bon apetite;)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Da er vi to. Jeg handlet i tillegg grillskiver, brus, brød, potetsalat og snop. Samt et lite salathodet. så lite at det bare så vidt såes i kurven.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Hva er egentlig poenget med denne tråden?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Vet du HI, jeg pleide å skamme meg når jeg handlet "usunne" ting og mat som var litt mer fett/sukker i... Jeg tenkte at andre så på meg og syntes jeg var heslig som var overvektig og skulle stappe i meg all den maten. Var vanskelig å spise ute også, særlig på gatekjøkken... Men så innså jeg på et eller annet tidspunkt at de aller fleste har nok sitt eget å tenke på og ikke enser hva jeg handler eller spiser, og om en eller annen dust tenker noe stygt om meg, eller hvisker til sin venninne, så betyr jo ikke det noe for meg. Det får jo bli deres "problem". Vel er jeg overvektig, og burde sikkert ikke spist den hamburgeren, men det skader ingen andre og jeg må bare slite med det selv. Alle andre kan bare ta seg ei bolle :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Det VAR deg ja! Jeg va bak deg i køen, hun skranglete med den blodfattige ungen som satt OPPI handlevognen. Jeg synes du hadde litt mye fett (i vognen), selv shoppet jeg en eske riskaker og knaskerøtter.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 "var vanskelig å spise ute også, særlig på gatekjøkken" Huff så synd på deg. Mn ja, jeg tenker mitt når jeg ser overvektige trøkke i seg. Tankene mine får du aldri:) Bra du ikke bryr deg mere om det da.. Sikkert kjipt å henge seg opp i at alle ser / later som om de ikke tenker over at ei overvektig spiser feit mat. For det gjør man. Feite tenker: Yes, ei til som meg. Tynne tenker: Det der trenger hun vel ikke.. Eller.. Huff ikke glane nå. Eller Stakkars hun, hun har sikkert ikke så bra selvkontroll... MEn tanker gjør man seg opp.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 slutt med en gan HI her dette er humor slutt og lag dette til noe mer !!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Den er grei.. (Selvom formen for humor kan diskuteres)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå