pandabjørn Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 vi får da ny mailadresse det jeg lurer på må jeg bruke den nye mailadressa for å logge meg på dib?? og andre steder?? er det flere som har canal digital? er dere fornøyde??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 krangle kaller det "anal digital". det pågår en liten hatkampanje der inne... så de viker ikke så fornøyde.. hehe men kanskje du er heldigere;)
Sånn kan det gå Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 I tilfelle du glemmer innloggingsdetaljene dine på ulike nettsteder noen gang så må du så snart som mulig skifte ut den mailadr. du ikke kommer til å bruke mer, med den nye på alle steder på nettet hvor du har brukt den til å registrere deg med.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Vi har Canal Digital, og jeg syns stadig det er noe surr.. Spesielt med betalingene.. må ofte ringe de å klage at vi allerede har betalt den og den regningen e.l. Skjedde senest forrige uke. Skjer også innimellom at vi har problemer med dekoderen.
Plutselig_gravid Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Vi er superfornøyd med canal digital (internettet). Har hatt det i et år nå og aldri hatt noe problemer :) Og vi HAR faktisk den hastigheten vi betaler for... Med parabolen derimot. Der går det i surr med betalingene titt og ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå