Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Ser det er ei her som faktisk vurdere navnet nanna på jenta si.. Herregud, er det ei bikkje eller en unge hun skal ha?! Og kom over noen på fb som hadde gitt ungen sin navnet tias! Hva feiler det folk? Når jeg hører tias, hører det mest ut som en unge som heter matias og ikke klarer og uttale navnet sitt.. Djiiiises!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 kjenner flere som heter nanna jeg.. ikke så uvanlig.. men møtte nettopp en nyfødt ved navn Ea... spes...fint,helt til man skal skrive det..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Nanna forbinder jeg med nanna i det dærre pradise beach... hun var ike spesielt sjarmerende
Uglebusk Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 ehhh men HI.. Da lurer jeg litt... bør du bry deg med dette??? Er ikke det vedkommendes sak hva hun akter å kalle barnet sitt??? Hvorfor bryr du deg...
Lacey*har fått erta Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Vi har jo i grunn forskjellig smak da, HI. Og det kan være at de som har Tias og de som har Nanna, synes dine navneforslag er helt grusomme! Har du tenkt på det? Hadde alle likt de samme navnene, så hadde verden vært kjedelig.
Gjest -<<- Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Nanna er et klassisk, norsk navn. At du forbinder det mer med bikkjer enn norrøn mytologi sier vel bare noe om ditt dannelsesnivå. Hva heter barna dine?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 ja, godt mulig det er klassiks, men har hørt flere som har det navnet på bikkja si! Mine barn heter Steffen og Nikolai.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Aldri hørt det før. Syns faktisk det var litt kult. Sanna, Nanna...... Steffen er btw dritstygt. Og Nikolai er snobbete.
Lacey*har fått erta Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Så HI, hva gjør dine barns navn så mye vakrere enn ei som heter Nanna og en som heter Tias? Jo nemlig fordi du og din kjæreste synes dette var flotte navn og som passet perfekt da barna deres kom til verden. Du skjønner at det er slik alle andre tenker også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå