Lillesnuppis Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Har noen kjente som skal dit nå snart. Å ble spurt om hva det innebar å bo på ett sånnt hotel. Jeg sa at det var mat og drikke og air condition, men er det inklusiv alkohol også? Sånn som øl og drinker? Er det buffet som det er mat på hele tiden? Så man kan spise når man ønsker det Eller er det spesielle tider man kan spise frokost, lunch og middag? F.eks frokost fra 08.00-10.00 Lunch fra 13.00-15.00 og middag fra 19.00-22.00 Håper på svar fra en som har vært på ett all inclusive hotel. Dem skal forøverig til Marmaris i Tyrkia og reise med Detur
mariamus Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Vi har vært på all inclusive hotellpå Tenerife, Bahia Principe Costa Adeje. Der var ALT inkludert. Mat og drikke, alkohol, is, slush. Hotellet hadde en STOR buffet restaurant med kjempegod mat. Tror ikke du hadde rukket å smake alle rettene i løpet av en uke om du hadde prøvd. Det har jeg hørt kan være et problem på andre all inclusive hotell at det er lite utvalg og dårlig mat og det er jo litt krise. I tillegg var det 3 a la restauranter som kunne benyttes 3 ganger/uke, og snackbar som holdt åpen døgnet rundt. Rundt omkring på hotellet kunne man forsyne seg med drikke og is. Vi var superfornøyde med vårt hotell. Det lå utenfor byen så det var ikke så mye som skjedde der, men sånn for å slappe av med unger kan det absolutt anbefales. Det er så deilig å slippe å dra med seg unger rundt på restauranter og å slippe å tenke penger. Hotellet hadde forresten også barneklubb på dagen og barnedisco på kvelden.
It's all about me Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Wow, dit vil jeg! Fy som jeg hadde spist og guttungen hadde nok satt 3-års.rekord i antall is på en uke.......vel det smame gjelder nok mannen, hehe. Må inn og titte. Hvilket selskap har dette hotellet?
Bolla:) Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 alt pleier være inkluder...mat,is,brus,øl,vin lokale drinker...ja u name it...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå