Gå til innhold

mageknip, sliten og "stjerneskudd"

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dagmamma i dag, har dermed ansvar for tre barn på 3 og mindre. er sliten, har fått mageknip og da jeg satte meg ned i stolen etter å ha unnverget slosskamp for n`te gang i dag fikk jeg hundrevis av små blanke "stjerneskudd" foran øynene (mest i sidesynet).

e d normalt??

eller et tegn på noe muffens

er forresten i uke 22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som en type aura... Som ofte er et forvarsel for et migreneanfall.

Mine auraer tar jeg som tegn på å gire litt ned.

Skrevet

Underlig!!!! hadde samme opplevelsen i går. Var på jobb og det var mye å gjøre hele dagen, var sliten. Var inne sammen med en pasient og plutselig ser jeg bevegelser i øyenkroken.Snur meg å ser, å ser i sidesynet masse små stjerneskudd, i hele rommet. Mange små sølvfargede prikker som danset for sidesynet mitt, men forsvant når jeg så direkte på dem. Tenkte og på aura, men har aldri hatt migrene, knapt hatt hodepine tidligere.

Skrevet

Forresten uke 17 nå:)

Skrevet

opplevde en sånn synsforstyrrelse når jeg gikk gravid med min første. har aldri hatt noe migrene hverken da eller siden, men må inrømme at jeg den gangen ikke fulgte det opp med å fortelle det til lege/jordmor- men synsforstyrrelser er vel av de tingene man skal si ifra om til lege/jordmor. Men hva det event tyder på aner jeg ikke- men sikkert et signal om å roe ned i hvertfall.

Skrevet

Svangerskapsmigrene, kansje?

Vet at folk kan ha migrene med aura/synsforstyrrelser uten å få den sinnsyke hodepina så det går sikkert an med svangerskapsmigrene og.

Men jeg aner ikke, høres bare veeeeeldig ut som aura.

Skrevet

hadde hodepine av og til for over en mnd siden, men ikke hatt det i det siste. så forvarsel på migrene er det ikke for meg...

har forrsten hatt de synsforstyrrelsene flere ganger uten at d har kommet hodepine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...