Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 De ringte fra bhg i går og sa at mini ikke var i form, hadde feber (39,6) og var slapp og sutrete. Mannen min dro og hentet ham og utover kvelden hovnet det ene øyet og kinnet til mini opp. Ser ut som han har fått seg en skikkelig på trynet, han er fortsatt rød og hoven rundt øyet og er rød på kinnet og glovarm. Kan det være en allergisk reaksjon på noe? Han er kjempeallergisk mot egg, og jeg husker jeg ble sånn av å spise egg da jeg var liten (hoven i ansiktet). Men feber og dårlig allmentilstand? Han er blitt litt bedre nå, men vil fortsatt bare ligge og slappe av. Tar seg en runde rundt på gulvet innimellom før han vil opp i godstolen med teppet sitt igjen. Tenkte litt på øyekatarr iom at øyet er hovent, men det ligner ikke på det i det hele tatt, ikke noe puss og selve øyet er ikke rødt, han er bare hoven rundt og det virker ikke som det klør eller noe heller. Har fått time hos legen i morgen tidlig og beskjed om å ringe legevakta hvis det blir mye verre... Han eier ikke matlyst, men drikker (og tisser) mye. Har fått i ham en kvart brødskive bare... Sukk... Er det noen som har vært borti noe lignende?
Piipii Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Jeg syns dette høres veldig ut som allergi. Lillejenta våres får også feber og blir dårlig når hun blir så allergisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå