Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Mandag forige uke spurte jeg banken om å låne 10 000 kr, da jeg var så maks heldig at vaskemaskin og fryser røyk, Min k.pers svarte da, jeg ser på saken i morgen har ikke mulighet i dag. Ok sier jeg, onsdag kommer, jeg ringer å spørr og får til svar, fikk inn noen hastesaker som jeg måtte ta først, men skal ta saken din i dag. Fredag ringer jeg på nytt (synes dette strekker ut en smule, men er ganske tålmodig av meg) Får til svar igjen at, nei, den har jeg glemt??????? Men skal ta den med en gang, Jeg ringer deg på mandag. Mandag kommer ingen ringer, jeg ringer tirsdag, Litt hissig, og får beskjed om at denne blir behandlet tirsdag, Ring meg på onsdag kl 1230., Nå har jeg ringt i en time og ingen tar tlf. Vurdere nå å flytte alle kontier, inkl lån til annen bank. Er litt sur nå!!!! Jeg la også til at det var kun frem til skattepengene kom at jeg trengte de 10 lappene. Venter hun på at de skal komme for å slippe å bet ut til meg???? Jeg må ha vaskemaskin!!! Vesla er ikke rein etter en dag ute i bhagen og det regner. Dumme dumme bank!!!
Melkedrøm Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Huff så kjedelig.. Jeg hadde vel klikka etter et par tlf samtaler, hvertfall med de hormonene jeg har nå om dagen Lykke til uansett, håper det ordner seg snart.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Du skulle fått pengene gratis pga din tålmodighet! Har du fått kjøpt deg ny fryser og vaskemaskin nå?
h2lita Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Fortell dem det du nettopp skrev her. Fortell at du vurderer å skifte bank etter dårlig behandling. Sånn kan ikke en servicebedrift tillate seg å behandle kunder på! Jeg hadde blitt mer enn irritert....for å si det sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå