nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Det er ikke tilfelle her, men har ei venninne som har en sånn type som ikke liker noenting hun har på seg... Hadde det vært meg, så hadde jeg ledd, høyt og tenk for en dust... Ellers hadde jeg fortsatt å gå med det stygge tøyet til partneren ble irritert nok og kjøpte nytt.. Men man skal ha veeldig god grunn for å klage sånn syns jeg, det er jo sårende!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Hæ? hva som skjer? Mener du hva jeg evt gjør eller hva som skjer mellom oss i forholdet eller?
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Han mener jeg kler meg for å vise frem kroppen min og for å få oppmerksomhet?
Gemini77 Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Da er han tydelig sjalu... Hadde ikke jeg taklet. Jeg går med hva jeg vil gå med uten at jeg skal måtte rettferdiggjøre det ovenfor en partner.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Min mann pleier ikke å kommentere klærne mine med mindre jeg spør eller han syns jeg er ekstra pen en dag, he he. Jeg har aldri fått kommentar på slike ting som deg HI... Kler du deg eksepsjonelt utfordrende da?
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Men det gjør du vel sikkert også; kler deg for å fremheve det fine med kroppen din? Gjør vi ikke alle det...? :-) Jeg har alltid hatt en veldig fin kropp, og fått mye skry og pes, men den eneste som har bedt meg jekke meg ned er vel mora mi hehe. I helga hadde jeg på meg en meget smakfull lang, hvit, enkel kjole, som tydelig viser konturene på kroppen min, og kjæresten min holdt på å lette av stolthet. Det burde kjæresten din også gjøre.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Jeg jobber på et kontor, på en barneskole så svaret er nei. Favoritt er tunika evt polo med noe over. Er ikke i nærheten av å vise en liten del av kløften engang. Jeg skjønner ingenting jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå