Gå til innhold

Trenger hjelp med jentenavn på N...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville egentlig ha Natalie til jenta i magen, men nå har noen i nærmeste familie gitt det navnet til jenta si, så da blir det for dumt om vi gjør det samme. Vil helst ha på N fordi både jeg, mannen og guttungen har navn som starter på n. Trenger ideer og er selv ganske blank akkuratt nå, dere noen fine jentenavn på N?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer faktisk ikke komme på noen andre navn enn Nina :)

Skrevet

har dere noen fine jentnavn på N skulle det stå.

Skrevet

Nathalie, nickoline

Skrevet

Nina, Noona, Ninita, Nora, Noelle, Natalie, Natalia, Nanna, Nelly.

Skrevet

Noen FINE, skrev jeg. Er dere blinde eller?

Skrevet

Nadia, Nille, Nanette/ Ninette, Nette, Nikoline

Skrevet

Nadia, Natasha, Naomi. Du kan jo bare lete gjennom jentenavn her på navneguiden da, hvis du ikke er fornøyd med forslagene...

Skrevet

Den som skrev dette over her er ikke hi, for jeg er hi.

Har faktisk tenkt på Nanna, har ikkje lyst til og ha et navn som mange andre har, så Nina er utelukket. Og Nathalie som blir foreslått, var jo det jeg ville ha, men kan som sagt ikke ha det. Jeg heter Nadia så det blir det heller ikke.

Men hva syns dere om Nadine? Er litt spesielt, så er ikke sikkert på hva jeg syns om det...

Skrevet

OK, her har jeg noen sære, kanskje det er sånne du liker?

Nova

Naiara

Nara

Neema

Nariko

Noriko

Nuallan

Nukpana

Nola

Nadie

Nami

Nasima

Nerissa

Nikki

Nickola

Nickolette

Nita

Noura

Nuala

Nigella

Og så har vi det litt gammeldags Nilsine

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Ser det er nevnt her, men favoritten min på N er Nora...Det er såååå vakkert:)

Skrevet

Du burde kalle henne NILA... hun volleyballspilleren til norge heter jo det. Synes det er ganske fint

Skrevet

Tusen takk fra dere som tar dette seriøst:) Setter stor pris på at dere tar dere tid.

Men jeg nekter og tro at dere syns alle navnene dere kommer er fine, og var det jeg spurte om, spurte ikke om alle mulig rare navn på n.

Nanna, Nora og Nikoline, er flotte navn som vi godt han vurdere:)

Dere må bare komme med flere forslag:)

Hi

Skrevet

Nine og Nickoline syns jeg er fine.Nadine er også fint, har ei venninne som heter det, hun er veldig søt, så da er navnet også ganske søtt, for meg.

Skrevet

...Men hvilke vi liker betyr jo ingeting, siden smaker er like variert som det er mennesker på jorda. Vi komme rjo are med forslag, så får du selv vurdere om du synes de er fine.

Hilsen hun med den lange listen.

Skrevet

Her var det mye rart. Det eneste jeg ser her som virker noenlunde normalt er Nora. Forslaget om Nila var heller ikke dumt.

Nikoline minner meg om nikotin.

Nadine er for engelskklingende.

Nanna minner meg om bitchen i Paradise Hotel og er forøvrig et hundenavn.

Skrevet

Nanna høres ut som et klengenavn, og er sukkersøtt.. nanna og mamma liksom. mamman til nanna. nannnna NANA! Nananananananananaaa.. Man kan nynne nanna.. Hmm... Nei, holder med paradisebitcha.

Nikoline er litt for langt og litt for søtt synes nå jeg.. Ser ikke for meg ei kvinne med bein i nesa med det navnet.

Nemi da? Hehe, litt tøft. Nellie/Nelly, Nella,.. hmm

Skrevet

dattra mi heter nima :) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...