Gå til innhold

Ville dere reagert på navnet Lena?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er liksom litt sjelden å høre dette, men samtidig veldig vanlig da...

Usikker på om vi skal gå for Lena til lillegull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert. Lena er da et pent navn det.

Skrevet

HORENAVN!!!!!! hehehe...neida. Skal ikke forundre meg om folk her er spydige om det navnet også. Syntes navnet er greit:)

Skrevet

Normalt navn det da. Jeg hadde ikke reagert eller tenkt noe over navnevalget.

Skrevet

Eh..nei:) Heller i positiv forstand da, for det er jo et navn ikke alle andre heter for tiden..

Skrevet

Hvorfor skulle noen reagere på det? Jeg kjenner flere som heter Lena. Har aldri sett på det som et sjeldent navn.

Skrevet

Hmm.. Jeg heter faktisk det og har aldri opplevd at mange har hatt det samme navnet som meg (skole, jobb osv). Lene er mer vanlig enn Lena.

Synes Lena er et søtt og enkelt navn. Kjenner til et lite barn med navnet og jeg synes ikke det er noe rart i det hele tatt.

Skrevet

Fint navn det, sikkert ikke 3 i klassen som kommer til å hete det samme heller:)

Skrevet

Ville ikke reagert i det hele tatt, verken den ene eller andre veien. Eller jo kanskje... ville syntes det var rart det ikke var en Mia, Emilie, Mathea, Linnea, Sofie, Emma eller Ingrid.... (er pene navn ikke det, men litt utbrukte kanskje...)

Jeg ønsker vanlige navn på mine barn, men ikke sånne topp-10-liste-navn. Så jeg synes bare det er herlig når noen kommer med andre navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...