nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Noen som har smakt dem? har prøvd chop suyen og den var jo helt grei, men har nå liggende teryaki, hoi sin og oyster saus? Hvilken er best? Kjedlig og lage hvis det ikke blir bra!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg liker den med hoi sin og hvitløk. Nam nam.
Blind Gudinne Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg syns oyster er den beste...... Er det ikke oyster & springonion?!?
nr 2 på gang i mai Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 jo noe sånn... menne, smaker det sjømat eller? teit spørsmål... er den sterk?
petite fleur Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Oyster er kjempegod, mild og smakfull! (Smaker ikke sjømat)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå