Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hva hadde dere gjort om dere en uke før pengene skulle være inne på konto,får beskjed i posten at de ikke blir utbetalt før utpå høsten. Det kan faktisk skje. Da hadde jeg daua!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 da hadde jeg gått på veggen trur jeg! har nemmelig lagt store planer for sommeren, så da vil dette gå rett i dass, for og si det mildt!)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Tror mannen min er litt urolig. Han er redd han skal få de i oktober men jeg mener at da får man beskjed..?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Venter ikke utålmodig nei, de kommer ikke noe før av den grunn. Og det er enda over en uke til de skal komme. Altså rundt st. hans. For øvrig hadde det ikke gjort noe annet enn at sparekontoen måtte ventet til oktober med å bli fylt opp i stedet for juni og at vi måtte ventet med å kjøpe ny seng..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Venter ikke akkurat utålmodig, siden pengene blir brukt på noe så kjedelig som lån. MEN; etter skattepengene har kommet og lånet er betalt, så har vi frigitt 3000 kr i måneden. Og det venter jeg utålmodig på! :-D
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Skattepengene utbetales 24. juni og man får beskjed pr sms, om man har meldt seg opp- i løpet av neste uke, om man får de nå i juni eller om man ikke hører noe, så får man de til høsten.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Tja, hadde eg vissta at pengene kom i juni så hadde eg ikkje venta utålmodig på dei, men no når eg ikkje veit om dei kjem så venter eg på dei ja:) Kjem dei i oktober, så kjem dei i oktober. Ingenting å gjere med det liksom. Eg vil berre vite når eg får dei!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Da kommer de når de kommer, ikke verre enn det:) Og det er for tidlig å vente på skattepengene enda, tror ikke de kommer før tidligst slutten av juni uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå