Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Går det? Jeg har egnetlig helt fulle skap og fryser. Har nok middag til alle dager og har endel pålegg i kjøleskap. Har nok av bleier, såpe, toalettpapir, vaskemidler osv Så det er vel for det meste litt tilbehør til middag, litt pålegg, melk, gr.saker, frukt osv som skal gå av de 500. Vi er to voksne og to barn. Har aldri hatt så lite på konto før, kjenner meg litt småstressa.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 ja hvorfor ikke, du sier jo du har det du trenger alikevell:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Ja, har jo masse, men vet jo at det alltids er en del man må kjøpe inn i løpet av 14 dager (forbruksvarer), føler meg litt usikker på hva det vil komme på. 500 er jo fryktelig lite, men... hmm
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Går helt fint.. Vi bruker vanligvis det dobbelte på alt. (Vi er bare to foreløpig, men) Kjøp inn melk til barna, så kan de voksne drikke litt mer vann istedet. Av frukt er epler det billigste, gulrøtter er fin "frukt" til skole/barnehage, og hver uke har de tilbud en eller annen plass på frukt og grønt, så det er bare å følge med. Leverpostei og skinke er ikke så dyrt pålegg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Takk for gode råd :-) Jeg får tenke meg litt grundig om før jeg går ut å handler.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Går helt fint. Vi (2 voksne, 2 gutter) har brukt så lite som rundt 300 kr på 14 dager når det vi trenger i denne perioden er melk, gjær og en "ferskmiddag". Men vi har også brukt 3000 på 14 dager når lagre skal fylles opp,,,...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Ja, jeg hadde 2500 jeg skulle bruke på mat og husholdning denne mnd. Jeg hadde da før mnd begynte fullt opp av mat i fryser og skap, så middager for hele mnd hadde jeg. Manglet endel småting og masse vaskemidler, bleier, toalettpapir, flux osv. Alt dette er kjøpt inn i bøtter og spann og vips er 2000 av de 2500 borte Føler meg da litt usikker på om dette faktisk går, men kan ikke se at det er noe som helst mer jeg må kjøpe enn tilbehør og litt pålegg og forbuksvarer som melk, så krysser fingrene her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå