Gå til innhold

Et spm til dere over 30,ang rynker:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det som jeg har hørt og leser rundt omkring at når man bikker 30 så popper rynkene fram og huden blir slappere??

Og at det da vil si at jeg om et år går i fra grei og noenlunde stram hud,til å bli litt mindre fast?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke merka det jeg da, men ble 30 i april så ikke vært det sååå lenge...

Skrevet

I det øyeblikk du runder 30, begynner huden å løsne fra kjøttet og skrukker seg som om noen krøller det sammen som papir, du får sure-rynker rundt munnen, og store henge-poser under øynene, kalkunhals og hengekinn, dissende overarmer og utstående blodårer på hendene, puppene blir bare skinnfiller, knærne skjelver og bøyer seg og ryggen blir krokete og lut.

Nesen og ørene vokser, mens håret blir tynt og livløst og helt grått over natta.

Du kan aldri mer gå i ermeløse, utringede topper, og korte skjørt kan du selvfølgelig bare glemme.

Å runde tretti er bare ikke noe å trakte etter :( Du burte grue deg!!!

Skrevet

Haha,så jeg bør virkelig grue meg altså?;o)

Skrevet

Nærmer meg 33 og har ikke en eneste rynke enda :o)

Så de har iallfall ikke begynt å poppe fram enda hos meg.

Skrevet

Jeg blir 42 år ¨på slutten av året og jeg har ikke en eneste rynke!...ikke har jeg vært så flink å stelle huden min selv heller....men går til hudpleie kanskje 2-3 ganger i året :)

Må legge til at jeg ikke røyker, tror kanskje de som røyker får fortere rynker, men er ikke sikker?

Skrevet

Jeg håper ikke det er slik at jeg må gå rett fra kviser til rynker. Eller får jeg kanskje begge deler samtidig da? Om et års tid? Festlig. haha.

Syns huden min bør gjøre seg ferdig med en fase før den starter på den neste. Først de dumme hormonelle kvisene, og så når de er borte, så skal jeg ønske noen rynker velkommen. :)

Skrevet

Jeg er over 40 og har også lite rynker. Kommer sikkert av at jeg ikke har solet ansiktet på mange år. 4 av 5 rynker kommer av soling. Og da er ikke andre solskader som pigmentflekker og sjoldete hud regnet med.

Skrevet

Jeg soler ansiktet fortsatt jeg..bruker faktor 6 eller 8

for noen år siden brukte jeg olje i ansiktet men det bruker jeg bare på kroppen...men fortsatt rynkefri :)

Skrevet

Joa. Da har du gode gener. Ta en titt på andre på din alder så vil du fort se hvem som ikke har like gode gener. Jeg får også farge, men er like opptatt av å holde meg hvitest mulig, som andre er opptatt av å bli brunest mulig. Blir nok sett på som noe rar:)

Skrevet

tror neppe jeg har genene til mamma for hun har røyka lenge og har rynker.....ser jo at mine jevngamle venninne har mye rynker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...