Gå til innhold

Dere som leverer i bhg ca 07.30..

Anbefalte innlegg

Skrevet

spiser barna frokost hjemme først? Skal snart begynne å jobbe igjen etter permisjon med nr. 2 og lurer på hvordan det skal gå på morgenen. Sparer masse tid hvis de ikke spiser frokost hjemme, men da går det over en og en halv time fra de står opp til det er mat i bhg. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den bh min sønn går i har de frokost, så han spiser ikke hjemme men får en kjempebra frokost .-)

Skrevet

Vi leverer ikke barna så tidlig. Men rett som det er våkner de tidligere enn det. De får ikke mat før kl 9 i barnehagen og i helgene er det ofte senere.

Skrevet

Frokosten i b.hagen er fra 08-08.30, så da får jenta mi valget selv om hun vil ha litt mat før vi drar. Hun er 5 år, og vil ofte ha en yoghurt eller en halv skive hjemme. Så spiser hun seg mett med de andre i b.hagen.

Skrevet

Min jente på 21 måneder spiser frokost ca 8:30 i bhg.

Får ofte melk og/eller en Kornmo for å døyve den verste sulten

før hun drar i bhg.

Skrevet

Vi spiser frokost sammen vi.. Synes det er en koselig start på dagen. Nå hører det med til historien at jeg er gift med en morgenfugl som drar mesteparten av lasset om morgenen, sånn at vi rekker det. Hvis vi skulle stolt på meg og vekkerklokken min, så hadde det nok blitt mer mat i barnehagen tror jeg..

Skrevet

Det kommer helt an på når han våkner.

Våkner han halv sju får han en skive hjemme + en liten boks med litt frukt med seg i bhg (han mååå ha med seg en en liten matpakke selv om han spiser hjemme, og leveringa går mye bedre da!).

Må jeg vekke han sju, spiser han matpakka si i barnehagen. Det er som regel mange som spiser sammen, og de har det veldig koselig rundt bordet!

De kan jo ev. får litt frukt hjemme før de spiser frokost når de kommer i bhg.

Skrevet

Nei, snuppa spiser i barnehagen. Hun er ganske glad i mat, så vi sparer oss mye hyl og skrik når vi kan sette henne ved et matbord.

Skrevet

Ja, han får tilbudet. Men har med matpakke i tillegg fordi han syns det er så koselig med bhgfrokosten. Litt varierende hvor mye han spiser til sin andre frokost da.

Skrevet

Barnehagen åpner kl.7 og de spiser frokost frem til ca kl.8. Hadde de ikke spist frokost før kl.9 så hadde vi nok gitt henne frokost hjemme.

Skrevet

Nei, spiser frokost i bhg:) De står opp kvart på 7, så det går maks en time til mat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...