Stjerna mi<3 Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hei, jeg har hatt vondt i hue i 3 dager i strekk. jeg har drikki masse vann, har tenkt at det gir seg når jeg får sovet, men våkner da mange ganger iløpet av natten pga dette, har tatt paracet, to stykker i natt og en forje natten, men dette hjelper ikke noe.. noen som har hatt dette før eller veit hva jeg må gjøre jeg er 18+1 i dag.
Plotten og gullgutta =) Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Prøv å gå deg en lang tur.. Og en dusj når du kommer hjem. drikk et glass cola, eller te eller kaffe, med litt koffein i. Slapp av.. Og funker ikke dette så er det ikke farlig å ta paracet. Du kan ta 8 i løpet av en dag, fikk jeg beskjed om av legen ihvertfall. Prøv noen av disse rådene, de bruker å hjelpe meg! =) God bedring! =)
Stjerna mi<3 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 takk, skal prøve det.. bare liker ikke ta paracet.. og når to ikke hjelper om gangen synes jeg ikke det er vits i å ta mere..
Moster1 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 og hvis det ikke gir seg ganske snart, ville jeg tatt kontakt med legen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå