Gå til innhold

Noen som har prøvd røyketabletter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen i dag og grine meg til de.

Jeg har fått forståelse for at de gies ikke så lettvindt ut, flere jeg kjenner som måtte mase for å få de.

Jeg har så lyst til å prøve de, har prøvd alt mulig annet men ikke klart det:-(( Noen her med erfaringer? Og IKKE be meg om å lese Allen Carr!!! Funket ikke i det hele tatt for min del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk de uten problemer..

Og de funker kjempebra:-)Har nå min 6. røykfrie dag;o)Litt bivirkninger har jeg hatt,kvalme en stund etter at de er tatt på morningen,men det går over etter en liten stund og er verdt å ta med:-)

Skrevet

Og jeg kjenner mange som har brukt de,og har ikke hørt at noen av de hadde problemer med å få de av legen.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd noe av det, men svigermor og broren til samboeren går på noen røykesluttpiller nå.. de sier at de er kjempe fornøyd med dem, han har ikke røyket på 2-3 uker og svigermor har holdt seg i en og en halv uke (og hun har prøvd en million ganger før å slutte). Så jeg trur de fungerer i hvertfall^^

Skrevet

så merkelig... Kan det være legen min som er en smule spesiell?!

Mamma spurte etter de, og han svarte: "Det synes jeg er en dårlig idè! Du burde prøve å få litt viljestyrke, og kutte ned, se om det kan hjelpe"

Naboen min hadde hele 3 legetimer før han gav seg. Så jeg er litt spent i dag kan du si:-) Har time klokken halv 3.. Håper jeg får de altså!

Fortell meg litt da! Har du ikke lyst på røyk i det hele tatt? Kutta du ut med en gang du starta?!

Skrevet

Du skal slutte å røyke mellom dag 8 og 14 etter at du er begynt på de.

For meg så var det sånn at jeg tenkte mindre på røyk,og feks den røyken etter mat kunne godt vente.Det ble litt sånn at jeg tok en røyk mer fordi det var vanen enn fordi jeg ville ha en røyk.Og de smaker mindre,slik at jeg røykte ikke hele røyken.

De siste dagene røykte jeg 3-4 røyk,og den dagen jeg sluttet å røyke var helt fin og jeg var i kjempegodt humør:-)

Dagene etter har jeg kjent at jeg hadde hatt lyst på en røyk innimellom,men det er helt greit å ikke ta den røken:-)

Skrevet

Spennende! Åh, som jeg håper det går i orden!!

Skrevet

Jeg har gått på Champix, og det fungerte superfint på meg. Har ikke røyket på 6mnd nå. Gikk bare på champix i en mnd.

Det skal ikke være noe problem å få de av legen.

Skrevet

De fungerer, mine svigerforeldre ble begge røykfrie etter en sånn kur, og de hadde røyka i 30 år.

Må innrømme at jeg fikk litt hjertebank da jeg leste om bivirkningene i pakningsvedlegget, men hadde det vært pakningsvedlegg på røykpakkene hadde nok det glatt overbevist meg om at tablettene er å foretrekke =o)

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter! Skal straks dra nå! Er det Champix dere alle har hørt om? Kjekt å vite hva man skal be om :-)

Skrevet

Det er de jeg bruker,og de rundt meg har brukt:)

Skrevet

Da har jeg fått tablettene! :-D

Skal på apoteket å hente de når mannen kommer hjem med bankkortet mitt.

Hjelpes, jeg er sååå spent! Håper jeg klarer dette!!

Skrevet

Hvor mye koster de? Var det ikke rundt 3000 kr?

Har også tenkt til å prøve dette :)

Skrevet

Oki da kommer det jo ann på hvor lenge man går på de. Mins jeg leste at du kunne bruke de i 6 mnd. Håper å klare å slutte før det.

Skrevet

Det de sier er at man skal gå på de i 3 mnd,men jeg kjenner ingen som har brukt de så lenge:-)

Skrevet

Jeg betalte 791.80 nå, for 1 mnd. (Startpakken, som de kaller det)

Jeg har verste av alt troen på at denne gangen skal det gå!

Om det er flere som hiver seg på en røykesluttprosess, så rop ut!

Skrevet

Jeg sluttet nettopp med de. Kjente at de virket, utsatte røyken etter mat,og morgenrøyken. Røykte mindre. Men klarte ikke å slutte. Men jeg tror problemet ligger i at jeg ikke har noe å gjøre, så jeg røyker av kjedsomhet og vane. Var hos legen igjen, du må tilbake etter en mnd for å sjekke blodtrykket, og da ble vi enige om at jeg skal prøve igjen til høsten siden jeg begynner å jobbe igjen da, gått hjemme i 3 år nå. Og da kan jeg uansett ikke røyke i arbeidstiden, så det skal gå da!

Lykke til, jeg tror du kommer til å greie det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...