Kristi*trebarnsmor* Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Var på do i sta, og da jeg tørket meg var det ikke noe blod på papiret! Akkrat slik det har vært i snart 10 uker Kvalm hver dag, øm i magen, masse strekk i ligamentene og ømme pupper.... En helt vanlig dag i et helt normalt svangerskap .....ja, det er noen av oss også her inne på 1.tri Klem fra
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Samme her= ) Det er en deilig følelse når ting er som de skal. Grattis. Akkurat ferdig med den verste kvalmen jeg også, men relativt mye luft i magen hehe
Mamma_til_isabella Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Sniker fra 3 tri.... Dere snakker som om det er så normalt å ikke blø.Det er like normalt å blø skal jeg si dere!Uten at det trenger være noe galt. Har hatt blødnign 3 ganger i svangerskapet selv jeg.Og alt er i sin skjønneste orden!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Jada, jeg vet at det er normalt å blø.....! Men det er jo stort sett forbundet med fare, og det er ikke noe hyggelig å blø i svangerskapet... Tenkte derfor å skrive et hyggelig innlegg her inne... bare for å spre litt glede... "Dere snakker som om det er så normalt å ikke blø." Ja, det mest normale er tross alt å ikke blø når man er gravid... Ha en fin dag
Mamma_til_isabella Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Det er like normalt å blø som og ikke gjøre det skal jeg si deg;) Ha en fin dag du og:)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 så godt å høre fint at det er flere av oss her inne å lykke til videre
mednr5imagen Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 men man vil vel helst ikke blø? Hvis man fikk velge tror jeg de fleste ville valgt det bort Også er det flott å glede seg over at man ikke gjør det. det har jeg gjort i alle mine forrige svangerskap, denne gangen har jeg blødd litt, og klart det ikke var en kjempe positiv opplevelse? Flott synes jeg, at noen fokuserer på det positive, og gleden ved svangerskapet og at man ikke blør- SELV om det er normalt Hiv og hoi!
b77h Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Ja, godt å høre om de som har normale svangerskap også. Det blir jo lett at vi skriver her inne når vi bekymrer oss for noe ol. Selv er jeg like nervøs hver gang jeg skal på do - og like glad hver gang for å ikke se noe rødt. Vet jo det kan være normalt og helt ufarlig å blø, men det er bare ikke noe man ønsker skal skje, spesielt ikke når en har mistet før.
Mamma_til_isabella Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Nei,jeg skjønner hva dere mener!Men ting behøver ikke være noe bedre selv om man ikke blør! Men kose dere med de voksende magene deres nå:-)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 10. juni 2009 #10 Skrevet 10. juni 2009 Synes det er bra at noen prøver å spre litt glede jeg:) Man har mange bekymringer i det første trimesteret. Stå på med det godt humøret sier bare jeg:)
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #11 Skrevet 10. juni 2009 det synes jeg og. synes det er dumt at det er blitt de som ikke har blødd noe så langt mot de som har blødd.virker slik i mange innlegg. vi vet nå alle at det er normalt med blødninger og at i de fleste tilfeller går det bra:) hvis vi ikke visste det, vet vi det garanter nå. (ikke stygt ment) bare nyt svangerskapet og la folk få være glade i sin egen situasjon. vi som ikke blør er så klart glade, og det sprer så klart glede! at man blør har blitt en skrek for mange uansett statistik det ser mann jo her hver dag. det er dumt, men slik er det. stå på med det gode humøret sier jeg også.
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 he he, morsom overskrift:) La oss feire at det normale er at svangerskap går bra! Hvertfall til neste triste historie dukker opp!
edition Skrevet 10. juni 2009 #13 Skrevet 10. juni 2009 Hihi, jeg blør ikke jeg heller Ikke gjort det på disse 11+ ... (og dager. Jeg husker aldri hvilken dag jeg er på. Og klokka er snart ett, for sent å tenke på!)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. juni 2009 Så bra et det var flere som likte innlegget mitt Hurra for alle de svangerskap som går bra! Lykke til alle sammen, og ha en god dag!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. juni 2009 Dytter på denne siden innlegget mitt ikke ble registrert...
Tweak Skrevet 11. juni 2009 #16 Skrevet 11. juni 2009 Måtte smile da jeg leste innlegget ditt! Så kjekt at du skrev det du skrev! Mange klager over at det er mange innlegg om blødninger her inne. Det er ingenting som gjør oss mer bekymret enn blødning! Men det er svært lite "alt er bra" innlegg (for hva trenger man å skrive da?). Det er like normalt å blø litt som å ikke blø og derfor er det også godt å trekke fram de dagene en IKKE er bekymret over noe spesielt og ikke bare de angstfulle opplevelsene. Jeg har også en helt normal graviddag i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå