Gå til innhold

Wow - skjekket kontoen nettopp...:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle se om jeg hadde nok til å betale for rens av brudekjolen min nå før lønnen kommer...og der stod det 50 000,- fra mamma og pappa til bursdagen:o) DET er bursdagsgaven sin det;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi.. Heldig du er.. Jeg å vil ha foreldre.. Får trøste meg med at skattepengene kommer snart... Kos deg med pengene:0)

Skrevet

Å hjelpes, det var litt av en gave!

Gratulerer med dagen (som enten er, har vært eller kommer).

Nå kan du jo spandere på deg noe av det du ønsket deg i 20 000-kroners-tråden ;-)

Skrevet

Har bursdag i dag, så pappa har nok satt de inn i dag - fin overraskelse:o) Det kommer nok ikke til å gå bare til meg;o) Får vel sette det inn på flexi-lånet - vi skal bygge hus, så er nok det de har tenkt på;o) Kjøper meg et eller to nye plagg i dag, kanskje;o)

Skrevet

Oioioi, det var en flott bursdagsgave, skulle ønske mine foreldre gjorde noe sånn til min bursdag :-)

Gratulerer så mye med dagen forresten, håper resten av dagen blir like fin :-))

Skrevet

Takk:o) ja, det var en god begynnelse på dagen;o)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen:-)) det lover jo godt at den blir fin-fin:-))

så koselig gjort av dine foreldre da...det hadde aldri skjedd hos meg, men så er vi 4 søsken da...

Skrevet

mamma og pappa er veldig grei sånn sett (he, he ikke misforstå...de er grei på alle måter;o)) De vil hjelpe oss økonomisk nå når vi har bruk for det i syede for å vente til vi arver dem og mest sannsynlig sitter bedre i det enn nå når vi er relativt nyetablerte og skal bygge hus;o) Fant akkurat ut at min søster også fikk 50 000,- til sin bursdag for halvannen uke siden:o) (regner jo med det, da - er ikke akkurat som om de ville gjort forskjell;o))

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen snuppa! For en gave, heldig du er! Vi fikk forresten også 50 000,- uventede kroner på konto i dag, så jeg har virkelig fått shoppet her i Bergen. Synd vi bare hadde med en koffert, ellers så skulle jeg shoppet enda mer. ;o)

Skrevet

Så heldig du er da! =)

Kos deg med pengene du =)

Skrevet

Takk, vennen:o) Håper dere har kost dere her - selv om dere fikk litt regn;o) Er ikke snø her i hvertfall, og det er jo en forbedring, he he;o) Greit med uventede penger på konto, ja:o)

Skrevet

OMG...! Det var litt av en bursdagsgave... shit... Heldige deg! Jeg er veldig glad når mammaen min setter inn 5000kr på BSU-kontoen min, jeg. Det synes jeg er ganske snilt gjort når datteren nærmer seg 30.

Skrevet

Ja, de er veldig snille:o) Og jeg er til og med over 30;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...