Gå til innhold

Hvor mye betaler man barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en jente på 21 år som skal passe mine 3 barn under bryllupet. Hun skal spise middag med dem i lokalet, og blir så kjørt hjem med min mor som skal legge dem, og hun skal være her om natten med dem, mine foreldre kommer hjem ca 03. Hvor mye må jeg betale henne? Jeg har spurt om hun kan si prisen men hun vet ikke... Og jeg vet heller ikke... Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun skal ha tre barn i et døgn (blir vel å passe dem fra morgenen, dere får jo nok med pynting o.l.) og frem til neste morgen (om dine foreldre kommer i 3-tiden sover hun vel, så da blir hun jo til morgenen etter).

Da hadde jeg betalt henne 1500-2000 kroner, og sørget for at hun og barna har det de trenger av mat, drikke o.l. iløpet av dagen, samt litt snacks til henne etter at barna er i seng.

Skrevet

Min familie har dem fram til middagen så det blir fra kl 17. Ja, hun overnatter pga hun ikke har bil, hadde en annen en som ville dra hjem da, blir det billigere da? hehe... Litt ny på dette her, har aldri hatt ekstern barnevakt liksom...

Skrevet

Vi betalte vår bryllupsbarnevakt 2000 kroner, tror jeg. Hun passet barnet faktisk fra 12 til ca 24.. huff, kanskje vi ikke ga nok, det føltes greit der og da. Tror hun var fornøyd. Hun var med på middagen og var på festen til ca klokken 20.

Skrevet

glemte å legge til at hun hadde lang kjørevei, et par timer minst

Skrevet

Ok, jeg skal ta det opp med henne i dag... Takk for svar!

Skrevet

Vi har en jente på 18 år som bruker å passe våre to barn innemellom.

Hun kommer som regel når barna har lagt seg og sitter til sånn 12 dagen etter og hun får 500 kr.

Det kan også hende noen ganger at hun bare sitter i 4-5 timer, og da får hun like mye. Og det er hun fornøyd med.

Samme nå så skal vi bruke en som venninnen min bruker og hun får også 500 kr uansett hvor lenge hun sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...