Gå til innhold

Noen som blir me på treff i Bergen til uken?? :o)


MrsV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi si tirsdag kl 11.00 ??

 

Jeg og Annemor-83 snakte om vi kanskje kunne møtes hos meg? Og eventuelt trille tur eller noe?

 

Plutselig_gravid, har du bil?

For det er kanskje litt stress å komme seg opp hit (Klauvsteinen/Melkeplassen)?? Må liksom ta en buss til sentrum, så bytte til 19 bussen som går opp hit..

 

Da tenkte vi at det kanskje var lettere å møtes hos Annemor-83 som bor borte m BarnasHus og Kilden senteret på Nordås..Det er vell nærmere deg?

Eller vi kan møtes hos deg?

 

 

=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det greit at jeg slenger meg på? hvor tenkte dere å møtes til slutt?

jeg må se det ann pga at jenten min har fått spise vegring så er ikke lett å ha med seg, men kanskje det løser seg til den tid:) hadde vært kjekt!

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett er bare hyggelig om flere blir med :) Tror tirsdag klokken 11 er sagt, vet ikke hvor det passer best for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser dere skal ha treff ;) har aldri vært med på sånt før, men ser jo litt kjekt ut da! lurer bare på hvor dere skal treffes ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det lettest for dere å treffes?

 

Hvis det er fint vær kan vi kanskje treffes å trilltur, evt ta en kafetur?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trilletur eller kafe høres bra ut:) kanskje om vi møttes i sentrum? da er det lett å komme seg hjem hvis det skjærer seg med jenten min (hun har kolikk med alt som følger med...)

men spørs jo om alle synes det er greit?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får svigers på besøk på tirsdag, så må ståp over denne gangen om vi ikke kan flytte treffet til onsdag da.. men flertallet bestemmer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag i byen da?

Møtes ved den blå sten? Når passer det for dere?

For min del er det bra om det ikke blir så sent, jeg har sittet en del timer i kø i det siste..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme for meg egentlig! så lenge jeg slipper unna den værste rushtiden ut igjen til sotra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.30 høres bra ut :) Sees ved den blå sten da..

 

Jeg har mørkt kort hår og briller... Triller en svart quinny 3-hjuling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget denne siden nå jeg, etter tips fra Annemor. Denne uken har jeg besøk, men hvis dere skal treffes flere ganger, vil jeg gjerne slenge meg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det ble avtalt 10.30. Jeg har svart phil&ted vogn og brunt hår:)

Hvis ikke jeg kommer er det fordi jeg ikke har fått i småen noe mat..er veldig opp og ned. Men håper det skal gå bra, gir beskjed her :)

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...