lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 er det spennende å tenke på at du får 2 bebiser? jeg er så fasinert av tvillinger! sikkert teit spørsmål, hehe! virker så koselig å kjøpe dobbelt av alt, planlegge for 2 osv. tenker på det hver gang jeg ser nicket ditt ) når har du termin?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 hei! hehe, ja det er kjempegøy:) har jo litt erfaring fra tvillinger fra før så jeg vet jo litt hva jeg går til, både gleder meg og gruer meg:-) twice the fun og dobbelt så slitsomt? hehe.. jeg syns også tvillinger er fascinerende! det er liksom ikke helt enkelt å venne seg til ;-p jeg syns det er veldig koselig å planlegge til to, og det finnes jo så mye merkelige innretninger til tvillinger..hehe.. har termin 28 oktober:) men de kommer jo før det da.. men jeg syns dette svangerskapet kan ta litt lenger tid.. er siste gangen.. og er faktisk KOSELIG å gå gravid denne gangen til tross for svangerskapsplager konstant. er liksom mye mer rolig.. var det sånn for deg i ditt andre svangerskap og eller? du får mekke noen tvillinger du og da :-D er ikke så vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå