Gå til innhold

hva skal dere ha til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi ha taco av kyllingkjøttdeig, med fullkorstortilla, masse god salat, oliven, fetaost, ananas, mais, ost og kesam - bursdagsmiddagen min;o)

Skrevet

Tja, si det?

Kanskje laks? Evt kyllinggryte med ris.

Skrevet

*Rutletutt* det hørtes ganske godt ut =)

Jeg tror vi går for pannekaker idag. Det er en stund siden vi har hatt, så kan vi kose oss siden begge barna er hjemme fra bhg idag =)

Skrevet

så koselig da, grattis med dagen ruttis :o)

jeg klarer ikke å spise taco mitt i uka, selv om jeg har lyst på, det er helgemat for meg. litt sånn forbudt i uka, haha, vet jeg er rar!

men du får lov siden det er bursdagen din, hihi!

Skrevet

Takk:o) Ja, er helgemat for meg også...og jeg spiser vanligvis ikke annet enn salat til middag i ukene, så dette blir "rart", he he - men måten jeg spiser taco på er med litt kjøttdeig på siden, MASSE salat og en tortilla-lefse til;o)

Skrevet

Ja, det er super-godt - veldig gode de fullkornstortillaene - jeg pleier å varme min i ovnen uten folie på, så blir den sprø og god, nam nam;o)

Pannekaker er jo alltid populært - det er livrett nr 1 her i huset:o)

Skrevet

Vi skal ha Toro Amerikansk gryte i pitabrød, med tomat og agurk inni i tillegg:-)

Skrevet

Bare meg og toåringen hjemme, så da blir det noe så kjedelig som karbonade og potetmos, hehe.

Skrevet

Mathea og jeg tar en tidlig middag med rester fra igår(fiskekaker) noen timer før vi går ned i bhg hvor det er sommerfest og tar "middag" nr.2 der (pølse) :P

Mathea spiser alltid best når vi har potet&saus middag, mens hun sjelden spiser noe særligl pølse. Derfor blir det litt dobbelt opp idag..:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

I dag blir det sjokoladekake til middag.

Skrevet

kylling salat :)

Skrevet

Ovnsbakt laksefilet med poteter, salat og masse rømme. Herlig sommermiddag! :)

Skrevet

kansje muligens pastasalat med skinke, ja det hørtes godt ut, trur det blir det

Skrevet

wok av en eller annen slag...

Skrevet

Vi skal på avslutning i barnehagen i dag og grille pølser;)

Skrevet

I dag blir det tagliatelle med kylling, ostesaus, sopp og baguette:)

Skrevet

stekte kjøttpølser og potetmos

Skrevet

Nuddler og brød i dag

Vi skal på vinsning på en leilighet i dag mellom 17-18.00. Så gubben får lage seg nuddler da vi kommer hjem, mens jeg krabber tilbake til sengs siden jeg er pottetett av forkjølelse og har tornekratt i halsen.:-(

Skrevet

Her blir det fiskeboller i karrisaus med rootgrønnsaker i ildfast form og sprøstekt bacon mmm:-)

Skrevet

Godt å høre at det er flere som er nedsylta i forkjølelse...

Her blir det fiskeburgere, lynkjapp og god mat :-)

Skrevet

Ble salat med søt paprika, mais, agurk, isbergsalat, fullkornspasta og skinkebiter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...