Gjest Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hva tenker dere? Jeg har lenge skrevet blogg for familie og venner, som jeg regulerer hvem som skal ha adgang til. Siden det blir litt styr når bestemødre og gamle tanter skal prøve å forstå hvordan de skal få til dette, og fordi jeg synes det hadde vært gøy med flere lesere - har jeg vurdert å åpne opp for alle. Men mannen er skeptisk. Det er jo mye bilder av lillejenta, litt av oss - og ellers skriver jeg stort sett om hvordan dagene våre er. Hva er "risikoen" ved å åpne opp for alle? Jeg vil da gjøre den litt mer anonym, legger ikke ut navn og adresse liksom... De som vet hvem vi er vil såklart kjenne oss igjen, men gjør det noe? Skriver jo ikke om private ting... Trenger argumenter for og i mot:) OG, er det noen bloggtjeneste hvor man kan få passord. Jeg har blogspot, og må invitere leserene mine via epost også må de selv lage et personlig passord. Synes det er litt tungvint, hadde vært bedre om jeg kunne lage et passord og gi det til de jeg ville:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå