La Perla Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hun går siste året på ungdomsskolen.Hååper det går bra ed dem....krysser fungrene! dette er jo nesten like spennende for mammaensom for datteren. Her kan alt skje.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Går sikkert bra skal du se! :-) Slik du har beskrevet henne virker hun jo veldig fornuftig og oppegående og har sikkert forberedt seg godt. At det er spennende skjønner jeg veldig godt da! Lykke til for henne (og deg) :-)
*Rutletutt* Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Spennende! Krysser fingrene for at det går strålende:o) Er hun vanligvis flink i matte? Var mitt verste fag...tror jeg hadde dødd hvis jeg kom opp i matte muntlig på ungdomsskolen...var det som var den store "skrekken";o) Kom opp i naturfag, jeg da - var ikke ideelt det heller...men jeg fikk M, så det gikk bedre enn fryktet;o)
La Perla Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes egentlig det er litt merkelig med muntlig eksamen i matte. Men de (de går opp to og to) har forberedt seg i to dager nå, og er vanligvis flinke i matte, så forutsetnlingene for at de skal gå fint er jo til stede. Men matte var det hun var aller reddest for å komme opp i... Og det er en klasse med mange flinke elever, så hun har mange flinke å "konkurrere" mot og sammenlignes med i dag...
*Rutletutt* Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Ja, det kan du si - merkelig med matte muntlig;o) Det kommer nok til å gå fint:o) Høres ut som om alle forutsetninger er til stede for det;o) jeg var oppe i en gruppe med "glupinger" og varveldig nervøs av å skulle sammelignes med dem..men jeg fikk faktisk bedre karakter enn de fleste;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 jeg får helt vondt inni meg på hennes vegne. kanskje litt fordi jeg er fult klar over at det kanskje er meg som kommer opp i morgen :S men datteren din greier det sikkert super bra! skal krysse fingre og tær for henne!
La Perla Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2009 Huff - hva er det du kanskje kommer opp i da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 historie eller naturfag. jeg begyner seiøst og gråte om jeg kommer opp i muntlig historie. hun læreren er drit flink, men som flinke lærere flest så er hun jo også nasi, når det kommer til alt vi skal kunne. føler ikke helt at jeg klarer og se alle de sammenhengene som for henne er verdens største selvfølge.... hehe
La Perla Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2009 Jeg får krysse fingrene for deg og, da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå