skilt Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Har hatt Mye menssmerter de siste to dagene. Sitter ordentlig foran i symfysen og bakover i korsryggen :-/ Har og masse kynnere, og magen blir hard, men ikke alltid bare i forbindelse med kynnerene! Jeg har termin om 15 dager. Noen som har det likedan? Dette er vel bare modning, ingenting er på gang vel? For jeg har eksamen på Mandag, og vil ikke ha noen fødsel før det!! Men at det driver og modnes er jo vel og bra? kjenner mye smertefull nedpress også...
Ola Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Jepp, vondt her og. er i uke 36 og jeg kjenner til tider mensmurringer i ryggen, magen er steinhard veldig ofte og nedpress? hmm, lurer litt på det..er det når det kjennes ut som hele hullet dere ned åpner seg og nesten litt sånn at man må sette seg for det føles ut som ungen skal ut?
skilt Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2009 Ja, er vertfall sånn jeg opplever nedpress. Pleier å beskrive til sambo som en skrustikke som prøver å presse seg ned der det egentlig er for trangt. ooouch :-/
på overtid og super klar=) Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 jeg har hatt sånn lenge å tenkt at jeg kommer til å føde før for dette er liksom sånn det hele skal starte men har nå en uke igjen til termin og har enda mer av alle vondtene..men nå er jeg veldig lei av å gå å vente sånn så nå har jeg snudd å tenkt at bare vent å se jeg kommer til å gå på overtid=(....så tror det hele er modning..så jeg forteller meg selv at med masse modning blir sikkert fødselen bra=)da kan jeg godt vente litt ekstra..hehe
skilt Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 Akkurat nå er det veldig godt å høre! For jeg vil jo fullføre dette året når jeg har arbeidet så hardt for det Vært kjipt å måtte utsette det ett år pga fødsel før eksamen, hehe!! Men modning er jo vel og bra, sier gjerne ja takk til en litt lettere fødsel!(?)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå