Gå til innhold

Nå er det ikke lenge igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å stresse litt..... Har i grunn pakket ned det jeg behøver av glass og flasker fra barskapet. Andre personlige ting er også pakket bort.....

Så da kan vi bare håpe på at håndverkerene gjør jobben sin mens vi er borte:-)

Lørdag ettermiddag setter vi nesa mot Kroatia, og håper på en fin ferie selv om den ikke er selvvalgt.

Kjenner at jeg gleder meg til litt varme, men det er litt rart å overlate huset til snekkere og andre som skal jobbe der.

Selv om jeg reiser med en følelse av tvil, satser vi på at det blir en fin ferie:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tuuuuuuuuuuuuuur, gooooooooooooooooooood ferie og masse lykke til med arbeiderne!!!

Skrevet

P.S Kan du sende meg en MMS av solen - jeg husker ikke hvordan den ser ut.. ;o(

Skrevet

Jepp det skal jeg gjøre..... Er visst meldt et forferdelig regnvær her i morgen:-))

Håper solen skinner i Kroatia på Lørdag:-)

Skrevet

nå har dere jo reist, men vil bare ønske dere en alle tiders ferie i Kroatia!!! Det er så fint der, har vært der for mange år siden c",)

Skrevet

Håper ferien blir varm og solfylt.

Å at du kommer hjem til akkurat det du skal.Fiks ferdig hus =)))

• 2 uker senere...
Skrevet

Dere er vel hjemme igjen nå! Hvordan har det gått i heimen?

Håper de er ferdige, at det ser bra ut og at de har ryddet etter seg.......og så håper jeg vi kan ta en lunsj snart:-)

Skrevet

He he, ja du sier noe...... jeg håpet også at resultatet skulle bli bra og at de hadde ryddet etter seg, men dengang ei......

Lager et innlegg om hvor "heldige" vi har vært:-)

Lunch is coming up:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...