Elvirra Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg blir så kvalm av lukter og kjøtt,brekker meg og kaster opp(føler jeg skal tisse på meg hele,null kontroll)Er i uke 22.Flere som har det sånn? Idag er frokosten en skål puffet ris uten melk/sukker, bare ett glass vann til:
onehitwonder - Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hei du. Nesten litt " godt" å høre at jeg ikke er alene om dette, og da mener jeg selvsagt ikke at jeg synes d er positivt at du har det slik. Men mens mine venninner er i strålende form og skikkelig "happy gravide" har jeg og ligget rett ut i flere mnd. Er som deg i uke 22, og spyr forts nesten daglig OG her er det virkelig nada kontroll over all muskelatur så ofte det kommer andre veien samtidig - selvfølgelig oftest om natten. Er du sykmeldt? Selv har jeg vært sykmeldt siden i uke 13, da dette ironisk nok startet. Dette er mitt første barn, og selv om jeg selvsagt ser skikkelig frem imot å få møte den vesle tulla i magen er det dager da humøret er helt i kjelleren grunnet søvnmangel. Det er helt sikkert mange andre her som ikke har vært i toppform på lenge? Noen gode tips for å holde humøret oppe? - Og ja dette er sikkert verdt det.. tviler ikke et sekund, men som førstegangsfødende føler jeg at jeg har litt mangel på referansepunkt.
Maya&Leah*har født* Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Ooh.. Kjenner meg igjen. Er 15+6 nå,men er fortsatt daglig kvalm å kaster opp mye! Kan være borte noen dager,men plutselig er det tilbake igjen. Er utrolig slitsomt å være så kvalm å spy hver eneste dag :-/ Og er veldig trøtt å sliten om dagen.. Men, følger vel med nå som man er gravid! Vet man liksom ikke skal tenke negativt,men noen ganger klarer jeg virkelig ikke holde mote oppe! Lykke til damer ;-)) Skal bli deilig når knøtta kommer ut!!
Elvirra Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Dette er mitt andre barn,kjente ingenting til førstemann..Når jeg lager brød og noen middager(kjøtt) må jeg ha munnbind/nesebind, ellers kaster jeg opp. Er hjemmeværende ,hadde ikke klart å gå på jobb sånn.. V i kan trøste oss med at vi helt sikkert får snille barn da Masse lykke til dere
AngryBird Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Off, det er sikkert litt slemt a meg å lese dette for så å føle meg heldig som bare er trøtt og sliten.... Men sånn er det... Det er forskjell på oss... Hehe, dere får kasnje belønninga med kjempesnille rolige engleunger, mens jeg får DEN hyperaktive kollikungen. Dere får holde ut, plagene er vaffal godt for noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå