Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 igår mistet han plutselig synet i 30 sekunder, og alt ble "svart" men kunne se skygger av omgivelsen, han ble veldig redd.. noen som vet hva dette kan være, han bestiller time hos legen nå, hadde hodepine kvelden før men ellers ikke noe særlig plaget med noe:/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Kjenner ei som fikk slike synsforstyrrelser noen gang. En stund etterpå (dager, uker, husker ikke nøyaktig) fikk hun hjerneslag. Synsforstyrrelsene var en forvarsel. Men det kan sikkert være mye annet også.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 når jeg blir svimmel så svartner det nesten for meg og jeg ser ingenting før jeg får lagt meg ned å svimmelheten går over. Var han svimmel da? Eller bare svartnet det likevel?
Groosalugg Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Kanskje han reiste seg for fort eller noe, helt vanlig at det svartner for han da. Blodtrykksfall.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 tror det kan være tegn på hjernesvulst. Men også mye annet så ikke ta sorgene på forskudd!
† I Jesu Navn † Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Til legen i en rasende fart slik at det kan bli gjort scan av hjernen. Kan være svulst.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Mamma mistet synet i to korte omganger, et halvt til ett minutt hver gang, og ble lagt inn med slag... ville ikke ventet til han får legetime, men kommet meg på legevakta og fått det sjekket med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå