Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 typen/daten min pleier å betale for oss når vi er ute på resturant osv, hver eneste gang, jeg tilbyr meg å betale hver gang og han nekter blått, han skal absolutt betale for ALT, jeg får litt dårlig samvittighet av å la han bruke så mye penger på meg, er det riktig synes dere? han skal nå betale for en helg på fint hotell, og han sier han vil betale for det, skal jeg bare la ham betale hele tiden eller hva??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 om han erbjuder sig så why not? men du kanske kan bjuda honom på middag eller ngt ngn gång?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 jodå, men da sier han bare " la meg betale" .... jeg fikk faktisk spandert en flaske vin på han EN gang haha.. det var en kamp om å få betale..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Synes det er helt greit. Du kan invitere han hjem på hjemmelaget mat en dag, da er det du som må betale. Kjøpe inn vin og gjør det litt ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 jeg skjønner hvordan du føler..når jeg er ny i et forhold synes jeg det er ekkelt å bli spandert på så jeg tilbyr å bet selv, noe som har ført til at han ikke er så flink å spanderer på meg :S men men Men siden han insisterer på å bet så skal ikke du ha dårlig samvittighet. Han har tydligvis lyst til å spanderer på deg siden du må kjempe for å bet selv hehe. Kos deg på hotelltur
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 bare la han betale. Xen min så på det som en krenkelse av hans manndom om jeg betalte... tror det er en del som føle det sånn. og det gjør jo ikke deg noe om han apselutt vil... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå