veslespire Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Er ny her, men har vert inne på sida før og har lest litt og sånn-mange gode spørsmål og svar:), og håper på nokon eg også! I dag tidlig oppdaga eg at eg hadde blødd litt (brunaktig) og er no kjempe nervøs!! Er gravid for første gang, veke 12 og lure på om andre har hatt det sånn?? normalt??? Blør ikkje no, men om det kjem tilbake lure eg på å ringe legen.. Har heller ikkje vondt i magen, men ein slags pressa følelse (nokke eg har hatt før også, men mest om kveldane då).. Hpåper på svar!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 jeg hadde tatt kontakt med legen med engang og fått ul, men det er meg, nøler ikke med slikt......skjedde meg i uke 10 sist
las chicas Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 hei. på besøk fra 2.trimester. jeg hadde en brunlig utflod i den tiden. jeg ringte legen å han tok meg inn samme dagen til sjekk. hørte hjertelyd og alt var bra. fikk ikke ul, men han kjente hvordan livmora var og om det var svangerskap på utsiden av livmor. var ikke noe galt her, men bedre å være på den sikre siden. ring legen du! sikkert ikke noe å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå