Gå til innhold

KVISER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i perioder plaget med kviser :S

Er det noe jeg spiser som jeg kan få kviser av?

Trur når jeg spiser mye sjokolade ei periode, men n har jeg ikke spist det på ei uke. Og har litt kviser her og der pluss ei stooor ei ved siden av nesen ved øyet.

Kan ikke dere komme med mat/godterier evt drikke man kan få kviser av?

Og andre tips til å bli kvitt de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får kviser når jeg slutter å spise godteri jeg.

Skrevet

Det er en myte at man får kviser av å spise godteri. Når jeg har lest om behandling av kviser så står det at det ikke er noe poeng i å innføre noen form for diett. Gå til legen din og be om hjelp. Det finnes mange forskjellige behandlinger. Det finnes også reseptfrie midler på apoteket. Noen ganger kan det hjelpe å bare finne riktige renseprodukter. Avene sine produkter er milde og gode. Spør de på apoteket - de kan se på huden din og se hva du trenger.

Hilsen meg som også er plaget av kviser.

Skrevet

Å sole seg litt kan hjelpe. Det sier til og med hudleger.

Mat har lite innvirkning på kviser, da de er hormonelt betinget.

Ellers er der medisiner og kremer for de som er hardt plaget.

Har du mye kviser, så kan du be omhenvisning til hudlege.

Skrevet

jeg var på mary kay party og kjøpte den 3 in1 rensen pluss dagkremen.

Den hjelper litt for den tørker fortere inn kvisene.Så de forsvinner fortere.

Men de duker opp likevel. Kjedelig.

Perioder kan jeg være helt kvisefri og fin i huden. Bruker å få et par vonde menskviser da. Men nå har jeg ikke fått mensen etter graviditeten enda da..jeg ammer.

Men er det en periode der jeg spiser masse sjokolade så fr jeg mange flere..så jeg er ikke så sikker på om det er ei myte altså...

Skrevet

innlegget over er meg , HI :)

Skrevet

Prøv en kur med ekstra inntak av sinktabletter (hvis du ikke er gravid da, da bør du vel holde deg til anbefalt dagsdose) og Udos Choice omega 3-6-9 blanding som fåes kjøpt på helsekost. Litt tran i tillegg skader heller ikke. Lykke til!

Skrevet

Prøv en kur med ekstra inntak av sinktabletter (hvis du ikke er gravid da, da bør du vel holde deg til anbefalt dagsdose) og Udos Choice omega 3-6-9 blanding som fåes kjøpt på helsekost. Litt tran i tillegg skader heller ikke. Lykke til!

Skrevet

takk for tips, da skal jeg prøve sink tabl :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...