mariamus Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Lillemann er nå 13 mnd og jeg sluttet helt å amme for nesten en og en halv måned siden. Har ennå ikke fått tilbake mensen, burde ikke den komme snart? Noen som er opplyst på området?
Sjefsmegga Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Har du hormonspiral? Går på cerazette? Hender ikke rent skjeldent man mister menstruasjonen da. Hvis ikke så burde du kansje ta en graviditets test.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg sluttet å amme da jentene var 13 mnd, men fikk ikke mensen før nesten tre mnd etter det igjen:) Deeeilig! Trenger ikke være noe..
mariamus Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Bruker cerazette ja, men det er vel best å gå over til annen p pille nå som jeg ikke ammer lengre. Får håpe at det ordner seg da. Ikke det at jeg er så hypp på å ha mensen men vil gjerne ha den månedlige bekreftelsen på at jeg ikke gravid )
Eva_81 Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Det varierer jo veldig fra person til person! Selv var lille gull bare 4 mnd når mensen kom tilbake..
Bunnies by night Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Det hørtes utrolig deilig ut! Fullammet frem til poden var seks måneder - og ammer fremdeles tre ganger om dagen, nå er han 15 måneder - fikk mensen allerede fem måneder etter fødsel. Så varierer nok stort:) Nyt det, men det kan jo også være pga av prevensjonsmidler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå