AlbertÅberg Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Noen som kan anbefale et bra sted å overnatte i New York med våre to barn på 3 og 4 år. Vi reiser nå i juni..
Eva_81 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Hotel Pennsylvania. Et kjempestort hotell som ligger rett over gaten for Madison Square Garden. M.a.o midt på Manhattan. Kjempesentralt om du både vil oppover og nedover. Når vi bodde der for to år siden drev de og pusset opp etasjevis. Vi bodde i en etasje som ikke var oppusset (men veldig greit for det), og det var ikke spesielt dyrt (Manhattan er generelt DYRT!). Tror kanskje prisen har steget litt siden den gang.
sheedema Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 http://www.nyc-jc.com ... Nordmann, svenske og danske som har gått sammen å kjøpt opp en del blokker.. Kjempefine og greie leiligheter med koke og vaskemuligheter.. ca 5 min med undergrunden til Manhatten...Har bodd her før og reiser tilbake i oktober...
CAT77 Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Veldig mange hotellrom i NYC (i motsetning til andre amerikanske steder) er veldig små. Hvis dere reiser med små barn kan det være greit å tenke litt på dette. Hvis dere kun skal være noen få netter ville jeg definitivt bodd på Manhattan selv om prisene er høye. Selv kan jeg anbefale Novotel, som ligger på Broadway mellom Times Square og Central Park. Ganske store og fine rom. Beacon er et annet alternativ på Upper West Side. Der har de også litt større romtyper med bedre plass. Litt slitt, men veldig hyggelig! God tur!
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Finn hotell og sammenlign priser på www.flyby.no
AlbertÅberg Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2009 Tusen takk for mange flotte svar : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå