Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nesten 14 dager siden var vi på vår første UL. Da var jeg 7 uker på vei. Da sa legen at embryoet hadde festet seg litt høyt oppe. Han sjekket blodgjennomstrømningen, og den var bra.

Jeg nevnte dette til fastlegen, og hun mente det var positivt at det hadde festet seg høyt oppe.

Noen som har opplevd lignende eller hørt om lik situasjon?

Ble litt usikker på om legen mener dette ikke er bra. Finner ingenting om det på nettet.

Utrolig hva en skal uro seg for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er også heelt i toppen av livmoren og det var visst strålende i følge min gynekolog :o)

prøv å slappe av litt :o) har i alle fall jeg begynt med...har vært bekymret etter å ha lest masse her inne...så nå har jeg kuttet litt ned på lesingen og begynt å glede meg litt i stedet :o) det kan anbefales!

Lykke til...

Klem

Skrevet

Der egget fester seg er der morkaken kommer til å bli liggende ut svangerskapet. Morkaken blir jo ganse stor etterhvert (ca. 1kg) så hvis egget hadde festet seg langt ned kunne det vært fare for at morkaken vokste seg over åpningen, og det er ikke bra... Er nok derfor de mener at langt oppe er bra :)

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar.

Jeg skal nå prøve å slappe av og nyte graviditeten.

Skrevet

Når legen sa at embryoet hadde festet seg litt høyt oppe, så virken litt tvilende i stemmen. Gjorde oss litt usikre. Da vi spurte om det kan ha noe betydning, så svarte han at det trengte ikke å ha det. Derfor ble jeg litt urolig da jeg begynte å tenke på det i dag tidlig.

Har lest andre har skrevet at den legen er ikke så flink til å forklare seg som den andre, og det må jeg si meg enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...