Gå til innhold

Hei icis :)


Linsy&snart 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Takk for tipset ang barnevogn! Fikk i dag bestilt og holdt av Emmaljunga Mondial Duo i Creme Leatherette med Classic Crom understell.. Den siste vognen, i allefall her på østlandet...puh... Noen deler fra Ski, noen fra Hønesfoss og i morgen skulle de lete videre etter bilstolen i samme.. Hadde vært kjipt å måtte se etter en annen vogn i august, bare noen uker før fødsel. Vi har tross alt kikket i 4 mnd før vi ble enige om denne :)

 

Har du kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....bare hyggelig..Fint dere fikk tak i da..Neida vet du hva...er supertreg.

Vi vil egentlig ha den,men er blitt litt enige om at om det ikke blir sånn så går det også...men det hadde jo selvfølgelig vært artig å hatt den.

Vi har vært en del rundt omkring og det var flere som sa detVi så på en på slependen eller hvor det var også vet jeg de har en der hvor svigermor er fra..de hadde iallefall forrige helg.

Ellers tenkte vi oss en tur til sverige i helgen uansett...vet om en liten butikk i Arvika som har dusinvis av Emmaljunga..hørte det på et ammekurs her om dagen.

Hvor fikk du tak i Emmaljungaen forresten...hvor bestillte du??

Hvor bor du???

 

Er bare glad jeg kunne hjelpe og lykke til med drømmevogna .:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vi så også på den vognen på Slependen :)

Og de har utstillingsmodellen der, men vi ville ikke ha den. Får prosenter på Babyshop gjennom jobben og pappa vil betale, så da vil ikke vi ha en litt slitt vogn som har vært inn og ut av en haug med biler.. :)

Jeg var i Ullevålsveien, men de har ikke Emmaljunga pga Barnevognhuset. Men de ringte rundt og fikk bestilt deler her og der og alt blir sendt til Slependen :)

 

Si fra hva dere finner i Arvika, da ;)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....jeg heller vil vel egentlig ikke ha en som er dratt både hit og dit...er enig der gitt.

Takker for lykkeønskninger ang Arvika..skal si ifra hva vi finner.

 

Ja,nå har det seg sånn at jeg egentlig hører til septemberklubben,var bare inne å tittet på oktober og så et innlegg ang barnevogner,da ble litt intressert i det...hihi.

 

Her hvor jeg bor er det ikke sååå masse kurs sånn sett,så kom med på et ammekurs sammen med de som skal ha i hele august...er ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke kom med på et senere et,for jeg tror det skulle være et senere også men jeg er ikke sikker da men men,tenkte bare hvorfor ikke jeg.

 

Fint å høre om andre som skulle ha den vogna også...derfor tenkte jg at jeg fikk si ifra at det kunne være vanskelig å få tak i den...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linsy:

 

Vi dro til Arvika vi og bestillte skal mest sannsynlig få den i begynnelsen av august.

Der var de sååå hyggelige...en helt utrolig service....bra service gjør at man handler....hehe.

Vi følte oss virkelig vel der inne...

 

Vi handlet med sånn bilsete også vi da som hører til og med den kursen som er så sparer vi omtrent 3000,får alt det til omtrent samme prisen som bare vognen koster i Norge.

Gleder oss veldig....også ville svigers betale selve vognen,så da trenger vi ikke tenke på det heller.

 

Bare å satse på at baby ikke kommer 1 mnd før nå da..hehe.

Kos deg med din mondial.....:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei icis :)

Så bra at det ordnet seg med vogna deres også! Vi får alt utenom bilsetet til neste uke. Det måtte bestilles fra fabrikken så det kommer siste uka i august.. Men jeg har i allefal ingen planer om å føde før sent i september ;) Tenkte jeg skulle begynne med modningsakupunktur, sterk mat, mye trappegåing og kvalitetstid til mannen da ;)

 

Og jeg er helt enig med deg, god service er viktig :) Men jeg får en del prosenter gjennom jobben så for oss lønnte det seg å handle på Babyshop :)

 

Lykke til med knallgodt valg av vogn! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Linsy:

 

Selvfølgelig man benytter seg av de tilbudene man kan få....hadde nok handlet her vi også om vi kunne fått sånn tilbud her.

Men men....ja,enig i at service er viktig...hun klarte iallefall å gjøre så vi handlet mer enn vi egentlig skulle .... hehe.

 

Har heller ingen planer om fødsel før tiden...når har du termin i september???

 

Jeg også er veldig for akupunktur...kommer til å bruke den en del tror jeg.Har en jeg kjenner som driver med sånt.Han fortalte en historie om ei som begynnte å bli litt lei av å vente.

 

Hun var hos lege en fredag og spurte legen,er det muligheter for at jeg kan få akupunktur....og legen sa:

 

Nehei...det var ikke noe vits i..bare bortkastede penger men for all del vil du så er det dine penger.

Hun ringte så til han jeg kjenner...var å tok nåler for dette ang modning osv på mandag fødte hun...hadde bare møtt legen i gangen el langs veien eller noe sånt....og han hadde bare sett på henne med store øyne...han hadde jo sagt at her var det lenge igjen...så det var bare å vente...hihi.

 

Uansett så har jeg tenkt til å prøve..har prøvd nåler for så mye annet som har fungert så jeg skal iallefall ikke unngå å teste det når det nærmer seg.Både vanlig aku og noe som heter aku 2000,den er veldig effektiv syns jeg..:-)

 

Lykke til selv med knallgodt valg....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...