Gå til innhold

Huff nå er jeg sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne jeg...

Jeg har en sønn på 9 mnd men en mann som ikke er helt stabil dessverre...

Han hadde samvær en dag i uka og annen hver helg hjemme hos meg fram til slutten av april når det ble stoppa etter råd fra advokaten min...

Det hele begynte med at bf fikk føling (har diabetes) og jeg har alltid kunne snakke med han da og fått han til å forstå at han må måle blodsukkeret sitt for sønnen vår blir livredd han når han har føling. Men denne gangen ville han ikke høre og klikka i vinkler. Han hadde flydd på meg om ikke stuebordet var mellom oss, noe han har innrømt for noen venner av oss... Det er skremmende å vite at han hadde gjort det om ikke bordet hadde vært der... Og når han ble sånn så prøvde jeg å få han til å gå for sønnen vår satt forran meg å var redd, men bf nekta plent så jeg ringte politiet... Etter mye om og men, mens jeg snakka med politiet så gikk han, men han måtte kalle meg masse stygge ting og be meg om å dra til helvete og sånne ting... Pga dette så råda advokaten min å stoppe samværet...

Må å si at bf har ett sinne probleme ut av like selv om han aldri har slått meg før. Vis han ble frustrert mens han holdt på med sønnen vår så knytta han nevene så han ble hvit på knoklene...

Men nå går han da rundt å sier at han skal dra meg for retten for å ta sønnen vår fra meg fordi jeg er så ustabil. Går til psykolog hver 14 dag, men det vil jo ikke si at jeg er ustabil forde da :(

Han går rundt å juger til folk for å få sympati og får meg til å fremstå som den største bitcha på denne jord...

Han forlanger samvær alene men sønnen sin... Han har ikke vist noe som helst interesse for han før samværet stoppa. Han har sjøl sagt at han ikke liker han og er ikke gla i han og at han ville frasi seg farskapet...

Faen han gjør meg så jævlig frustret :(

Huff dette ble langt og kronlgete skrevet, men takk for at du leste... Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du lurer på om han får samvær alene så tror jeg ikke han får det.

Ei som jeg kjenner har barn med en som har diabetes. Sønnen deres er vel 5 år, og han får ikke ha sønnen uten at foreldrene hans er tilstede. Og han har skikkelig kontroll på sykdommen og tar medisinene, men får noen små sånne følinger innimellom.

Håper det ordner seg for deg! Kan ikke være noe gøy å ha en sånn bf.

Skrevet

Han forlanger samvær alene, noe jeg ikke går med på uansett... Han har visst 0 interesse for sønnen sin siden han ble født og kan ikke rutinene hans for det har han aldri giddi å sette seg inn i.

Han har ett stort sinneproblem som blir 50 ganger verre når han får føling. Jeg er så livredd for at han skal få samvær alene og blir frustrert når han har føling og kommer til å slå sønnen vår :(

Og bf har føling ofte for han gir så fullstendig faen i diabetesen sin :(

Huff jeg blir så frustrert og lei meg. Jeg vil jo at han skal stille opp og vise at han er glad i sønnen sin, men jeg kan jo ikke tvinge han...

Før samværet ble stoppa så hadde han mer samvær med tven og pcen enn sin egen sønn... Han kun skifta på han og jeg mått si fra til han at han måttte si hei til sønnen sin og leke litt med han...

Skjønner egentlig ikke hvorfor han kom når han gir så faen som det han gjør... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...