Gå til innhold

Sorte eller hvite sider i scrappealbum til bryllupsbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm...klarer ikke bestemme meg....holder på å overføre bilder som jeg skal fremmkalle og må bestemme meg for om jeg skal ha hvite kanter eller ikke. Er finest med hvite kanter hvis sidene er sorte, men ikke så mye vits i hvis sidene er hvite....eller? Er jo dyrere med hvite kanter, så hvis vi går for hvite albumssider, er det jo unødvendig å betale ekstra for hvite kanter på bildene....*luksusproblem*;o) Hva ville dere valgt, jeg er clueless...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal scrappe trenger du vel ikke kanter på bildene?

Skal du ha faste sider i albumet, eller slike du kan ta ut og sett i plastlommer?

Lager du LOer kan du kjøpe mønsterark med bryllupstema/kjærlighetstema, blir sååå fint da;)

Skrevet

Hmmm...vet ikke hva jeg skal kalle det...jeg kaller det scrapping når jeg limer bildene inn i album og lager litt dill og dall rundt, he he - mulig det er litt mer avansert enn det å scrtappe;o) jeg bestilte med hvite kanter, så får jeg se hva jeg bestemmer meg for farge-messig;o) Svigerinnen min lagde deres bryllupsalbum med sorte sider og hvite kanter rundt bildene, og det ble veldig lekkert - men samtidig syns jeg hvite sider er mer "praktisk" på en måte;o)

Skrevet

Jeg ville droppet de hvite kantene på bildene og hatt hvite sider. Men det er fordi jeg vil ha det enklest mulig, ikke så mye dill dall... Dessuten mest praktisk å skrive på hvite sider..

Skrevet

ja, kanskje det...hadde jo i utgangspunktet sett for meg hvite sider. har bestilt hvite kanter på bildene nå da, men, men - kan jo ha hvite sider in albumet likevel;o) Får se litt på hvilket album jeg finner også.

Skrevet

Vi har hvite sider i våre bryllupsalbum, både det jeg lagde selv og det fotografen lagde. Det er skikkelig lekkert :-)

Til ungene har jeg brukt sorte sider, men ser at det blir mye "tyngre" og er verre å skrive på.

Så (med kjolen din i bakhodet (hvis det ble den du la ut bilder av her, så var den veldig elegant), og at det nok var sommer/lyst og "lett" i uniten) hadde jeg gått for hvite sider for å fremheve det lyse, og sommerlige.

Tror kanskje jeg hadde droppet kantene på bildene, men det er smak og behag.

Skrevet

Jepp, du husker riktig:o) takk for innspill:o) jeg har, som sagt, allerede bestilt hvite kanter, men nå er jeg mer og mer sikker på at det blit hvite sider også;o) ja, ja, gjør jo ikke noe å ha hvite kanter på bildene - er jo bare det at det kostet litt ekstra;o)

Skrevet

Jeg ville valgt hvite siden i albumet, synes sorte sider stjeler så mye farge og lys fra bildene...

Jeg har laget et par album med sorte siden, men har sluttet helt med det. Både bildene og albumet blir så mye lyserer og lettere med hvite sider, synes jeg.

Skrevet

Takk for innspill - går for hvite sider, jeg;o) Blir nok lettere og bedre, ja:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...