Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Kjennes ut som om alt presser nedover og jeg har konstant tissetrang. Har konstant vondt uansett hva jeg foretar meg og føler meg i grunnen ganske "tung"(men det er jeg ikke) er 29 uker på vei og andregangs fødende, men denne følelsen klarer jeg ikke huske. Kan det være bækkenløsing kanskje? Ingen vondter andre steder, men det gjør vondt nok i underlivet for å si det sånn.... Kanskje dårlig beskrevet, men det er slik det føles - noen som har hatt lignende? Takker veldig for svar
Lykke X 4 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Ta dette opp med din jordmor, så kanskje hun kan gi deg en god forklaring på hva dette kan være. Det er også viktig at du snakker med henne for å utelukke at det ikke er andre ting på gang (UVI, at du kan komme til å føde snart osv.). Er du bekymret og i tvil kan du ringe føden. Man merker gjerne mer på kroppen når man er flergangsfødende, både av vondter og andre "tegn". Masse lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Hvordan kjennes det når du tisser? Da kan det svi på slutten av vannlatningen om det er UVI(urinveisinfeksjon). Og det kan kjennes sånn press og tissetrang som du beskriver. Og en kan tisse ofte men lite. Kan være en liten bekkenløsning, ofte kjennes det fremme i skambeinet ved svak grad, men kan også kjennes på en eller begge sider av "åpningen"/vagina. Men dette er mer "bevegelsesvondter".
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Det er definitvt ikke urinveisinfeksjon, dette slet jeg mye med i ung alder. Men nå som du sier det kan presset minne litt!! Tisser ofte og mye, men føler likevel aldri at jeg blir tom. Vondt har jeg uansett om jeg sitter, står, ligger eller går, men veldig sentrert i underlivet... Har aldri hatt lignende vondt før?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Man må huske at uvi under svangerskapet er helt annerledes en før du ble gravid.. UVI når man er gravid kan gi de symtomene du beskriver kjapt å sjekke med en urin prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå