Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Når jeg søker etter profiler, vil disse folkene se at jeg har søkt på dem dersom jeg ikke legger dem til som venn? Jeg har sittet og søkt i hytt og pine, men ikke vært spesielt aktiv med å legge til venner foreløpig. Nå kommer facebook imidlertid med forslag om å legge til enkelte av de jeg har søkt på som venn. "Husker" facebook hvem jeg søker på? Jeg søkte også på min mann uten å legge ham til. Nå kikket vi på hans profil, og han har fått forslag om å legge til meg som venn - han er heller ikke spesielt aktiv, så jeg tror ikke vi har noen felles venner. Trodde man kunne søke opp folk uten at det vises - nå ble det ikke så gøy lenger...
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Sett profilen din til å være synlig kun for folk på din egen venneliste og vips kan du søke i vei som du bare vil uten at noen vil vite det :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Men jeg vil jo være søkbar selv da, uten at min egen aktivitet vises for alle, he he Jeg kan sikkert gjøre det og stille den tilbake igjen når jeg har fått stilt min nysgjerrighet. Men nå føler jeg meg som den nysgjerrigperen, som søker rundt etter folk jeg tydeligvis ikke er interessert å ha kontakt med, hihi. Eller legger jeg litt for mye i det nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå