Gå til innhold

Tar en pause igjen..................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye frem og tilbake i tenkeboksen,

har vi kommet frem til å ta en pause fra IVF igjen.

Har hatt 6 innsettinger og to avbrutte forsøk og kjenner at jeg er nok ikke så klar mentalt som jeg burde være.

I tillegg vet vi ikke om jobben til mannen min er trygg, og å gå på et så stort prosjekt som "operasjon-baby" er, uten å vite om det økonomiske er trygt tør vi ikke helt.....................:o(.

Så ønsker alle dere her inne lykke til videre i kampen deres for å få ønske barnet. Og en riktig god og varm sommer:o)!!!

Så kommer jeg tilbake når vi er mer klare for det igjen( selvom jeg nok må smugtitte litt på hvordan det går med dere innimellom)

Sommerklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heidu:)

Skjønner godt att ønsker en pause etter så mange forsøk.

Dette er jo min 3 innsetting av egg, å jeg kjenner jo att man blir mentalt klar av alt dette:/

Men kos dåkk no i sommer,,Lad energi,,,,,åsså håper jeg du titter innom i blandt.

Når økonomien å det mentale er mere på plass, kan dere alltids forsøke igjen:)))))))

Mang sommerklæmma te dæ å

Skrevet

Ta deg en pause og nyt livet litt, det har vært mange tøffe runder på deg nå.. men ikke gi deg.. lov meg det!!!!! Min kom jo når jeg nesten hadde gitt helt opp og på egenhånd i tillegg..

Ha en kjempe fin sommer og kos deg masse med mannen!! kleeeeem

Skrevet

Ta den pausen dere trenger, skjønner dere godt at når økonomien ikke er sikker så er det best å vente:)

Kos deg med ferie og nyt tiden av å være hormonfri!!!!

God sommer til deg, klem!!!!

Skrevet

Hei!

Å ta en pause kan være smart, det. Jeg skal på`an igjen i oktober, og da har jeg vært borte i et år. Dette blir mitt femte ("offentlige") forsøk,og føler endelig at jeg snart er klar igjen....

Men først skal sommer og hvitvin nytes. Så ta den tid du trenger. og kos deg imens!

Skrevet

Kjære Finetine

Det kan kanskje bli godt for deg og kroppen din og slappe av litt nå. Kanskje ta en rensekur eller de-tox te.Spis sunt, tren, nyt sommer,sol og lyse kvelder.Og hverandre ;-)

Så kan kroppen din klar ved neste forsøk.

Ikke glem hjemme-metoden da...hehe...se bare på Tullemor og mirakelprinsen ;-)

Kjempekos at du titter innom og passer på oss :-)

Sommer-klem til deg

Skrevet

Det kan være sunt å ta seg en pause innimellom disse hormonkurene. Jeg har selv gjort det og det er deilig å være litt "normal" innimellom selv om man så gjerne skulle blitt ferdig med prosjekt barn. Livet blir satt på vent i denne prosessen.

Ønsker deg en riktig god sommer og masse lykke til når du er klar igjen.

Klem fra meg.

Skrevet

Hei:)

Der er jeg også.Tror det er bra med pauser jeg :)

Dere kommer nok sterkere tilbake da og hvis ikke så er det andre ting en må prøve å finne fram som er bra og som gjør livet bra.

Sånn må ihvertfall jeg tenke.. Jeg kan ikke la dette ta overhånd. Vi lever bare en gang!!

Kos dere i sommer og slapp av :0)

Sommerklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...