Juli2007 og juli2010 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 har ikm på fredag. men klarte selfølgelig ikke å vente med å teste;P tok test i går,idag tidlig og nå i kveld. testa med billigstrimler. alle har blitt veldig svakt positive med en gang, og sterkere etter ca 5 minutter. så da er jeg vel kanskje gravid da!? men tør ikke tro helt på det enda. har fått svakt positiv billigtest før,og da var jeg ikke gravid. tenkte å kjøpe en qr i morgen å ta test på torsdag. greier ikke stole 100% på disse strimlene.. har forresten ingen symptomer på graviditet heller.. bortsett fra litt stikninger..men det hadde jeg sist å før mensen kom..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hvisker forsiktig "gratulerer". Jeg har testet før IKM med billigstrimler før, og de har vist riktig )
Juli2007 og juli2010 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 takk..håper virkelig jeg er gravid.. blir litt av en nedtur om mensen kommer på fredag.. men med så mange positive tester så må d jo stemme!??!
Gulosten™ Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Kast nå ikke bort pengene på QR-test da... Kjøp heller en CB digital, så har du svaret Enten eller, ikke noe å lure på!
Cupcake! Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Så morsomt :-) Hold oss oppdatert og rop ut når du tørr å juble :-)
Juli2007 og juli2010 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2009 da tror jeg at jeg tør juble;) kjøpte test på apoteket idag,og tok en idag(ikke morgenurin), og den var svakt positiv:D:D har en til som jeg skal ta i morgen tidlig for å være heeelt sikker da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå