Gå til innhold

Har drukket en halv flaske lakserolje nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg forvente fødsel det nærmeste døgnet, eller bare å ende opp på toalettet?? Spent nå altså, kjedelig med overtid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ender nok først på doen;)

Så kan det være at det setter noe igang:)

Ja, overtid er ikke noe særlig. Hver dag kjennes som en måned.

Skrevet

Vil tro du kan flytte inn på toalettet en stund om tre-fire timer. Og siden med jevnlige besøk ca hver 2. time... til i morgen formiddag!

Skrevet

det er en del timer siden jeg tok sist, og har egentlig ikke merket noe til toalettrang... men jeg vil få i gang fødselen nå, er lei av å vente!! ;)

Skrevet

Jeg sier lykke til med fødsel :-)

Har hørt at det skal funke, men fare for styrt fødsel

Skrevet

takk ;) lurer på hvor lang tid det er vanlig at det tar før man merker noe.. håper ikke jeg har gjort noe alt for dumt nå da :P

Skrevet

Huff da.. Kan ikke forstå at folk fortsatt risikerer livet til barnet sitt bare fordi de er lei av å gå gravide.. Stor fare for styrtfødsel, revning herfra og til månen og fare for morkakeløsning og fosterdød.. Lykke til

Skrevet

Det går sikkert bra, det blir sikkert ikke noe fosterdød!

Men vær på vakt da, å ring føden heller en gang for mye enn en gang for lite!!

Skrevet

ja for nå ble jeg jo ikke nervøs =/

Skrevet

Ta en telefon til føden og hør hva du skal gjøre nå. Dette er livsfarlig, og det burde du vite også. Håper alt går bra med barnet ditt!

Skrevet

Jeg hadde omgangssyka i en uke før fødselen satte i gang med andremann. Syk i en uke, nogenlunde frisk en dag, så fødsel. Om det var magesjauen som satte i gang vet jeg ikke.

Ble styrtfødsel på meg

Skrevet

Styrtfødsel etter voldsom diarè, lammelse i halve kroppen og blinde flekker i synsfeltet. Det ble jeg av den erfaringen.

HI, jeg håper du bae tullet??

Skrevet

DU gjorde det jo selv, så ikke umulig at andre vil prøve det?

;o)

Skrevet

Jeg tok Duphalac-tabletter(2 stk) 2 kvelder før vannet gikk. Dagen etter jeg tok tablettene, fikk jeg tømt meg skikkelig.

Hadde IKKE styrtfødsel. De måtte gi meg drypp for at riene skulle komme i hele tatt.

En fin fødsel:)

MÅTTE bare skrive dette, siden alle skriver slike skrekkhistorier her.

Skrevet

Gratulerer med den dummeste og mest egoistiske avgjøreløsen du har tatt noen sinne.

Du får stående applaus fra meg.

Idiot.

Skrevet

Det er stoooor forskjell på 2 Duphalac og en halv flaske lakserolje...

Skrevet

Herregud, er du helt sprø?!

Det er som de andre sier ikke spesielt smart trekk og det er faktisk anbefalt å holde seg borte fra slikt pga faren for styrtfødsel og komplikasjoner.

Moren min gjorde det samme (halv flaske lakserolje) da hun skulle ha meg. Jeg skvatt ut på en time og de rakk såvidt sykehuset. Flaks at det ikke var noen komplikasjoner da sier jeg bare.. det kunne gått riktig ille.

Skrevet

Hvordan går det med deg nå da? Har alt gått bra? Har du endt opp med fødsel?

Ønsker deg masse lykke til!

Ikke ta deg nær av all den negative dritten folk kaster her. -Greit nok, det er sikkert ikke bra, men hva gjør man vel ikke når man er DESPERAT. -Å skjønner jo at du ikke viste konsekvensene av det.

Nok engang, lykke til, håper det funker ;-)

Skrevet

Det er vel en grunn til at HI ikke har svart noe siden igår kveld. Hun ligger vel fremdeles og blir sydd fra ende til annen etter å ha revnet det som var og barnet skøyt ut i rekordfart.

Syke syke kvinnemenneske.

Skrevet

Det går helt fint her! Har vært på do et par ganger, men ikke noe sånn voldsomt.. Blir vel ikke noen fødsel når det ikke har skjedd til nå, er vel ikke alle det funker på da ;)

HI

Skrevet

Så enhver hjernedød handling kan forsvares hvis man er DESPERAT?

Da er du like teit som HI i så fall.

Skrevet

Arrgh! jeg blir like oppgitt hver gang jeg hører om noen som har tatt det, når skal disse kvinnene lære seg at det er livsfarlig!! Til og med jordmødrene opplyser jo om dette!

Har hatt to søstre som er fleregangsfødene, og de gjorde det for mange mange år siden, når det begynt å bli poulært. de har aldri hatt verre fødsler.

Damer! dette er IKKE populært lenger, bare fryktelig, fryktelig dumt

Skrevet

MEN, jeg ønsker deg lykke til med fødsel og det hele, det går sikkert veldig bra- jeg er da ikke så kald :D

Skrevet

Uansett om HI er seriøs eller ikke så er og blir dette et sykt innlegg, fordi flere kan finne på å prøve. Det setter barnets liv i fare, og er sykt egoistisk å gjøre. Må si jeg blir vanvittig lei av å høre hysteriske kvinnfolk som er så lei av å gå gravide at de prøver desperate ting... Forstår at en blir lei, men å sette liv i fare av den grunn er jo helt sykt!! Noen damer burde bare aldri ha blitt gravide. Kan de ikke være mer ansvarlige enn som så så burde de i alle fall ikke få lov til å ha ansvaret for barn!

Skrevet

Hehe, takk for det mednr5imagen ;) føler meg bare teit jeg nå da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...