Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 var på party her for litt siden og kjøpte meg naturens hjelpemidler til sex. tinga er helt naturlige og er jo ikke avhengighetdannende eller farlige. på partyet kjøpte jeg afrodite spray, en spray man skal spraye litt i underlivet. alt nedentil blir mer følsomt og den kan fungere litt som glidemiddel også. jeg og mannen min sliter jo ikke med sexlivet fra før av. men gjør man aldri noe nytt, kan jo sexlivet bli kjedelig. så jeg prøvde denne. og den var kjempe god! synes jeg kjente mer under samleiet og jeg synes samleiet ble utrolig deilig! så dette er virkelig noe å anbefale. finnes flere ting også. black bull har positiv innvirkning på potens, og love oil er spiselig. tenkte jeg skulle prøve love oil, litt kos før samleiet. jeg var jo på party, men hun som holdt det sa at vi kunne bare gå inn på nettsiden å bestille om vi ønsket eller sende mail/ringe om vi ville bestille senere. fikk linken: www.cosmopharmas.com/NO58759
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Prøv Erosir! Det gir en deilig litt sviende følelse som er helt utrolig digg når en har sex.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 svie? er det så deilig da? vil jo heller ha noe som kanskje iser eller øker følsomheten nedentil...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 hva er erosir? og virker den afrodite sprayen da ? noen som har prøvd den?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 jeg har prøvd den afroditesprayen. så at eksperter visstnok var veldig skeptiske av at en spray ska gi noe annet enn gli. leste det på nettet før jeg kjøpte den. men tenkte som så at jeg får bare prøve.. bare for å prøve. og jeg angrer ikke et sekund! jeg tror ikke de ekspertene har brukt denne sprayen. for denne funka!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Ikke la dere lure. Dette er bare halv-smart markedsføring.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Om den Afrodite-sprayen står det på sidene at den ikke må brukes under graviditet! Sa de ikke det til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå