Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg tok en test idag tidlig, det skal ikke komme kryss i testvinduet men en strek. Altså er man gravid kommer det en strek for riktig utført i et vindu og en strek i et annet vindu hvis man er gravid. Ikke gravid kun strek i kontrollvinduet. Jeg tisset på pinnen og umiddelbart kom det en klar og tydelig strek i hvert av vinduene og jeg ble overlykkelig. Etter 10 min kikket jeg på testen igjen for jeg kunne nesten ikke tro det var sant og da var streken borte, hvordan er det mulig da? Jeg har testet masse de siste par årene og fått mange ganger negativ men etter noen timer ble det synlig en strek, men det var for fargestoffet hadde fløtet utover, men nå er det jo motsatt. Står i bruksanvisningen at får man positivt vil det stå der hele tiden så man kan ha som minne,den streken ville kanskje bare bli farget litt mørkere, men ikke gå bort, og jeg så på testen min i 5 minutter først og jeg innbilte meg ikke streken, men nå er den altså borte. Bare seriøse svar ønskes Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå