Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvor mye jobber du og evt mann/samboer og hvor mange barn har dere? Fungerer det bra?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 han 100% jeg 62% og ex innimellom 4 barn. Går fint
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 jobber 80% ut året, 1. barn, alenemor. Går greit.
Sånn kan det gå Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Vi jobber 100% begge to og har 8 barn. Går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 2 barn et på vei. Jobber 50 prosent kveld og det er perfekt! Kommer aldri til å fungere for oss at jeg skal jobbe 100 igjen. Lenge til iallefall. (sykepl)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 mannen jobber 100 %, men mye sovende natt, så han har tid med barna. Jeg jobber 90 %, kun dagtid. Har to barn og ei på vei. Fungerer fint for oss:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Mann jobber 100%. Jeg jobber 0%. Har to barn. Fungerer veldig bra! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå