Gå til innhold

Hvor mye jobber dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye jobber du og evt mann/samboer og hvor mange barn har dere? Fungerer det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 barn, begge jobber 100 %. Går bra det.

Skrevet

han 100%

jeg 62% og ex innimellom

 

4 barn. Går fint

Skrevet

jobber 80% ut året, 1. barn, alenemor. Går greit.

Skrevet

Vi jobber 100% begge to og har 8 barn. Går helt fint.

Skrevet

Begge 100 %

Skrevet

2 barn et på vei. Jobber 50 prosent kveld og det er perfekt!

 

Kommer aldri til å fungere for oss at jeg skal jobbe 100 igjen. Lenge til iallefall. (sykepl)

Skrevet

mannen jobber 100 %, men mye sovende natt, så han har tid med barna. Jeg jobber 90 %, kun dagtid. Har to barn og ei på vei. Fungerer fint for oss:)

Skrevet

Mann jobber 100%.

Jeg jobber 0%.

Har to barn.

Fungerer veldig bra! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...